注定成仙 发表于 2008-12-29 10:56

回复 60楼 顶你个大二 的帖子

你甘高海拨,我点沟得起:victory:

注定成仙 发表于 2008-12-29 10:57

PS:我边有沟仔:kiss:

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 10:57

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 10:51 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
呃我 86&92..最好冇睇..睇咗后悔..极度平凡甚至于丑陋..

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 10:57

原帖由 顶你个大二 于 2008-12-29 10:54 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
BC仙,成日就记得沟仔,又不沟我-_- ]
小二,,你谂女啦?好咯..终于大个咯...

阿me 发表于 2008-12-29 11:01

新头像

顶你个大二 发表于 2008-12-29 11:02

回复 61楼 BC仙

本来我来后院当小二,你个BC一天到晚说我高,害我得申请这MJ,本来想申请顶你个小二 >_<

顶你个大二 发表于 2008-12-29 11:03

回华仔

我从来就是披着小二皮的狼==

甜橙 发表于 2008-12-29 11:04

回复 63楼 ≮华★仔≯ 的帖子

:lol: 睇到了,睇尼ID仲以为系我C弟,原来唔系:huffy:

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 11:05

\原帖由 顶你个大二 于 2008-12-29 11:03 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我从来就是披着小二皮的狼== = =!!!小二皮...那把我的小二还给我....

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 11:05

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 11:04 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: 睇到了,睇尼ID仲以为系我C弟,原来唔系:huffy:
= =...你唔系广工既?

顶你个大二 发表于 2008-12-29 11:05

15妹不是C姐?

甜橙 发表于 2008-12-29 11:07

唔知尼地讲咩,有代沟,误解我的意思

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 11:08

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 11:07 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔知尼地讲咩,有代沟,误解我的意思
你个意思系,以为我系你识果个师弟?
016

顶你个大二 发表于 2008-12-29 11:08

小二被狼给吃拉==

甜橙 发表于 2008-12-29 11:09

回复 73楼 ≮华★仔≯ 的帖子

正解,C弟好醒目

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 11:12

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 11:09 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
正解,C弟好醒目 C弟我好蠢....

甜橙 发表于 2008-12-29 11:18

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-29 11:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
C弟我好蠢....
后院两个华仔都系你么

注定成仙 发表于 2008-12-29 11:26

原帖由 顶你个大二 于 2008-12-29 11:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小二被狼给吃拉== 知道~你现在是大二

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-29 11:27

原帖由 甜橙 于 2008-12-29 11:18 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

后院两个华仔都系你么
我冇mj.....
果个华仔系计算机既..我系机电既...

注定成仙 发表于 2008-12-29 11:39

华仔同橙妹系我张帖TQ:lol:
页: 1 2 3 [4] 5
查看完整版本: Test````````````````````