回复 60楼 顶你个大二 的帖子
你甘高海拨,我点沟得起:victory: PS:我边有沟仔:kiss: 原帖由 甜橙 于 2008-12-29 10:51 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif呃我 86&92..最好冇睇..睇咗后悔..极度平凡甚至于丑陋.. 原帖由 顶你个大二 于 2008-12-29 10:54 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
BC仙,成日就记得沟仔,又不沟我-_- ]
小二,,你谂女啦?好咯..终于大个咯... 新头像
回复 61楼 BC仙
本来我来后院当小二,你个BC一天到晚说我高,害我得申请这MJ,本来想申请顶你个小二 >_<回华仔
我从来就是披着小二皮的狼==回复 63楼 ≮华★仔≯ 的帖子
:lol: 睇到了,睇尼ID仲以为系我C弟,原来唔系:huffy: \原帖由 顶你个大二 于 2008-12-29 11:03 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif我从来就是披着小二皮的狼== = =!!!小二皮...那把我的小二还给我.... 原帖由 甜橙 于 2008-12-29 11:04 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
:lol: 睇到了,睇尼ID仲以为系我C弟,原来唔系:huffy:
= =...你唔系广工既? 15妹不是C姐? 唔知尼地讲咩,有代沟,误解我的意思 原帖由 甜橙 于 2008-12-29 11:07 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔知尼地讲咩,有代沟,误解我的意思
你个意思系,以为我系你识果个师弟?
016 小二被狼给吃拉==
回复 73楼 ≮华★仔≯ 的帖子
正解,C弟好醒目 原帖由 甜橙 于 2008-12-29 11:09 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif正解,C弟好醒目 C弟我好蠢.... 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-29 11:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
C弟我好蠢....
后院两个华仔都系你么 原帖由 顶你个大二 于 2008-12-29 11:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小二被狼给吃拉== 知道~你现在是大二 原帖由 甜橙 于 2008-12-29 11:18 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
后院两个华仔都系你么
我冇mj.....
果个华仔系计算机既..我系机电既... 华仔同橙妹系我张帖TQ:lol: