求电工试题
去年或者前年的电工试题谁有?要机电的.....
有者重酬!!!
PS.一餐饭 好一个PS 纯粹帮顶。。 原帖由 小虾米 于 2008-12-30 21:38 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
好一个PS
...........要不3陪... 我没
就这样没一顿饭 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 21:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
...........要不3陪... 咩质素先?我只要女的啊 原帖由 小虾米 于 2008-12-30 21:40 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
咩质素先?我只要女的啊
= =女啊....甘就难了...一唔系我扮? 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
= =女啊....甘就难了...一唔系我扮? 我另外稳个人同你玩过家家啦 原帖由 小虾米 于 2008-12-30 21:42 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我另外稳个人同你玩过家家啦
哈哈...讲笑咋..... C弟努力啊,电工是挂科大户 原帖由 小虾米 于 2008-12-30 21:47 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
C弟努力啊,电工是挂科大户
试过努力听课..然后发觉我系煋人...... 你娘親,電工咁簡單嘅都唔識,明顯冇認真學習 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 21:48 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
试过努力听课..然后发觉我系煋人...... 你以前是选物理的吧?那应该也不会很难,我选生物的都这样过来了 看完全帖,原來係天資問題,囧...當我冇講過 电工吾系玩玩下就过咩? 原帖由 (-.-)游謉 于 2008-12-30 21:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
看完全帖,原來係天資問題,囧...當我冇講過 你已经讲了 原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 21:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
电工吾系玩玩下就过咩? 你串,我用了八成力才过了
回复 17楼 小虾米 的帖子
考前复习左一下,过关 原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 21:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif电工吾系玩玩下就过咩?
都唔係嘎,電工考難的話都可以好難
主要看你係讀咩專業
讀計算機就好簡單,學D基礎
如果係機電果D就應該會難D吧....好像是這樣..不太記得 原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 21:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
考前复习左一下,过关
原來我們是同一類型的人,丫的,居然差7分都沒100