≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 22:25

原帖由 小虾米 于 2008-12-30 22:24 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
那只能靠强援了:smile:
我班fds全部惊挂...

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 22:26

原帖由 (-.-)游謉 于 2008-12-30 22:25 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
有三個辦法
1:等肥佬
2:作弊,準備被記名
3:求神拜彿出現奇迹,比如說老師給答案你抄(這是不可能的..)
我选择1........

小虾米 发表于 2008-12-30 22:26

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 22:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我班fds全部惊挂... 强淫还是有的,不过关键是有没强淫坐在你周围?

这个名字已注册 发表于 2008-12-30 22:27

回复 59楼 小虾米 的帖子

宁没人格,也要合格
硬系要讲到明……

小虾米 发表于 2008-12-30 22:29

原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 22:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
宁没人格,也要合格
硬系要讲到明…… 哦。。。。

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 22:29

原帖由 小虾米 于 2008-12-30 22:26 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
强淫还是有的,不过关键是有没强淫坐在你周围?
= =明显唔系我隔离......我个fds..佢旧年罗双一...佢同我讲唔使旨意佢,佢都只可以顾自己..

这个名字已注册 发表于 2008-12-30 22:30

回复 65楼 小虾米 的帖子

……今年不作弊,来年当师弟

鋈痕 发表于 2008-12-30 22:30

我比你好多
要挂之前打个招呼
啥事有人帮忙

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 22:30

原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 22:30 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
……今年不作弊,来年当师弟
唔惊,,我衰唔够23分既...

小虾米 发表于 2008-12-30 22:31

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 22:29 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

= =明显唔系我隔离......我个fds..佢旧年罗双一...佢同我讲唔使旨意佢,佢都只可以顾自己.. 双1系咩?

小虾米 发表于 2008-12-30 22:32

原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 22:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
……今年不作弊,来年当师弟

这个名字已注册 发表于 2008-12-30 22:32

回复 69楼 ≮华★仔≯ 的帖子

吾系要留级,系要同师弟一齐上课

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 22:33

原帖由 小虾米 于 2008-12-30 22:31 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
双1系咩?
学习同埋另外一样一等奖.....系我专业既第一名.....但佢都话唔掂..

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 22:33

原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 22:32 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
吾系要留级,系要同师弟一齐上课
= =哦................我都冇去过...画法几何尼个学期重修都冇去过上课..啊哈哈

是我,番石榴 发表于 2008-12-30 22:34

华仔,加油↖(^ω^)↗,我在梦中为你祈祷。 愿主与你同在。

是我,番石榴 发表于 2008-12-30 22:35

头很痛,匿了,睡觉去。

小虾米 发表于 2008-12-30 22:35

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 22:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

学习同埋另外一样一等奖.....系我专业既第一名.....但佢都话唔掂.. 甘好既强援???点都跟实佢,由成绩正态分布原理可得,你跟实佢就绝对5会肥佬:lol:

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 22:35

原帖由 是我,番石榴 于 2008-12-30 22:34 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
华仔,加油↖(^ω^)↗,我在梦中为你祈祷。 愿主与你同在。
你过来,红袖添香吧.....我就会爆发小宇宙,考了个100分出来的..

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 22:36

原帖由 小虾米 于 2008-12-30 22:35 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘好既强援???点都跟实佢,由成绩正态分布原理可得,你跟实佢就绝对5会肥佬:lol:
问题系,佢唔系我隔离座.....

小虾米 发表于 2008-12-30 22:36

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 22:36 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

问题系,佢唔系我隔离座..... 周围都系蛋散吗?
页: 1 2 3 [4] 5
查看完整版本: 求电工试题