问题系,佢唔系我隔离座..... 你话佢话5使旨意佢我仲以为系你隔离。。。 原帖由 小虾米 于 2008-12-30 22:36 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
周围都系蛋散吗?
全部挂咗5成既人.....
而我系9成. 以前看广东台,很多寻X启事的,我问爸爸重酬是什么意思
爸爸说一万块钱以上才叫重酬
我补充一下,不是饭票,那时1万人民币很多的 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 22:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
全部挂咗5成既人.....
而我系9成. :kiss: 的确有等死既味道
回复 78楼 ≮华★仔≯ 的帖子
真的?这么厉害? = =先潜水了..睇下书先.... 原帖由 是我,番石榴 于 2008-12-30 22:41 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
真的?这么厉害?
impossble is nothing 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 22:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
= =
先潜水了..睇下书先.... 嗯,该了 我没有 华仔,有没揾到了? 原帖由 呆的别致 于 2008-12-30 22:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
华仔,有没揾到了? 你这个C弟又不用温书?