≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 21:38

求电工试题

去年或者前年的电工试题谁有?
要机电的.....

有者重酬!!!



PS.一餐饭

小虾米 发表于 2008-12-30 21:38

好一个PS

Ike 发表于 2008-12-30 21:39

纯粹帮顶。。

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 21:39

原帖由 小虾米 于 2008-12-30 21:38 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
好一个PS
...........要不3陪...

鋈痕 发表于 2008-12-30 21:39

我没
就这样没一顿饭

小虾米 发表于 2008-12-30 21:40

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 21:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

...........要不3陪... 咩质素先?我只要女的啊

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 21:41

原帖由 小虾米 于 2008-12-30 21:40 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
咩质素先?我只要女的啊
= =女啊....甘就难了...一唔系我扮?

小虾米 发表于 2008-12-30 21:42

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 21:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

= =女啊....甘就难了...一唔系我扮? 我另外稳个人同你玩过家家啦

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 21:43

原帖由 小虾米 于 2008-12-30 21:42 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我另外稳个人同你玩过家家啦
哈哈...讲笑咋.....

小虾米 发表于 2008-12-30 21:47

C弟努力啊,电工是挂科大户

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-30 21:48

原帖由 小虾米 于 2008-12-30 21:47 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
C弟努力啊,电工是挂科大户
试过努力听课..然后发觉我系煋人......

(-.-)游謉 发表于 2008-12-30 21:52

你娘親,電工咁簡單嘅都唔識,明顯冇認真學習

小虾米 发表于 2008-12-30 21:52

原帖由 ≮华★仔≯ 于 2008-12-30 21:48 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

试过努力听课..然后发觉我系煋人...... 你以前是选物理的吧?那应该也不会很难,我选生物的都这样过来了

(-.-)游謉 发表于 2008-12-30 21:53

看完全帖,原來係天資問題,囧...當我冇講過

这个名字已注册 发表于 2008-12-30 21:53

电工吾系玩玩下就过咩?

小虾米 发表于 2008-12-30 21:53

原帖由 (-.-)游謉 于 2008-12-30 21:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
看完全帖,原來係天資問題,囧...當我冇講過 你已经讲了

小虾米 发表于 2008-12-30 21:54

原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 21:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
电工吾系玩玩下就过咩? 你串,我用了八成力才过了

这个名字已注册 发表于 2008-12-30 21:55

回复 17楼 小虾米 的帖子

考前复习左一下,过关

(-.-)游謉 发表于 2008-12-30 21:55

原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 21:53 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
电工吾系玩玩下就过咩?
都唔係嘎,電工考難的話都可以好難
主要看你係讀咩專業
讀計算機就好簡單,學D基礎

如果係機電果D就應該會難D吧....好像是這樣..不太記得

(-.-)游謉 发表于 2008-12-30 21:56

原帖由 这个名字已注册 于 2008-12-30 21:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
考前复习左一下,过关
原來我們是同一類型的人,丫的,居然差7分都沒100
页: [1] 2 3 4 5
查看完整版本: 求电工试题