稳人TQ啦!!
:cry: 好鬼冻啊!!唔想出去啊!!:call: 好饿啊!!等紧人地打包翻黎!!
:call: 宿舍得我一个人,好鬼无聊啊!!
:lol: 学人地,稳人TQ啦
:victory: 有无人系度!! 5系我5系我 等紧人地打包翻黎!!2 :smile: :smile: t吧t吧
回复 沙发 顶你个头啊 的帖子
:shy: :shy: 啊头,我们TQ吧:shy:回复 跷跷板 小YT@小YT 的帖子
:shy: TT一起吧!!:shy: :mad: 5想执野 原帖由 白花鸢尾 于 2009-1-9 12:07 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:shy: :shy: 啊头,我们TQ吧:shy: 毛兴趣
回复 7楼 小YT@小YT 的帖子
:shy: 唔使执啦,是但带D野翻去就得:shy: ,不如陪我TQ啦回复 8楼 顶你个头啊 的帖子
:sad: :sad: 我脆弱的心灵受到了伤害:sad:回复 9楼 jean1 的帖子
:lol: 哟,啊me唔系度,牛佬好无聊:lol: 原帖由 白花鸢尾 于 2009-1-9 12:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:shy: 唔使执啦,是但带D野翻去就得:shy: ,不如陪我TQ啦
我如果5带d衫返去
我妈子会以为我无衫着
回复 13楼 小YT@小YT 的帖子
:victory: 甘距会买衫俾你,几好啊:victory: 来啦! 奔主题吧 原帖由 白花鸢尾 于 2009-1-9 12:17 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:victory: 甘距会买衫俾你,几好啊:victory:
距地中意果d我5中意