EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:42

回复 57楼 白花鸢尾 的帖子

come on baby,鸡扒等紧你

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:42

回复 59楼 鋈痕MJ 的帖子

:sad: 好饿:sad:

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:43

原帖由 三文治 于 2009-1-9 12:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
貌似你欠咗人家好多餐~
三文治五提我都五记得,你欠我好多餐饭,好还了喔

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:43

回复 61楼 EMMANUEL 的帖子

:sad: 我又唔做电灯胆:huffy: :huffy:

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:43

原帖由 小YT@小YT 于 2009-1-9 12:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

:time: :time: 5做电灯胆 系距做我地电灯胆 你系主角啊

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:45

回复 64楼 白花鸢尾 的帖子

你都系女主角,有两个女主角

小YT@小YT 发表于 2009-1-9 12:46

原帖由 EMMANUEL 于 2009-1-9 12:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系距做我地电灯胆 你系主角啊
路人甲就有

三文治 发表于 2009-1-9 12:46

回复 63楼 EMMANUEL 的帖子

:smile: 我果餐劲噶呢,鼻S仔

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:47

回复 68楼 三文治 的帖子

转到套套身上,叫距还

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:48

回复 66楼 EMMANUEL 的帖子

:huffy: 我系路人乙:huffy:

鋈痕MJ 发表于 2009-1-9 12:48

回复 62楼 白花鸢尾 的帖子

:time: 又在减肥哦?:time:

小YT@小YT 发表于 2009-1-9 12:48

:time: 系你地欠我几餐

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:50

回复 71楼 鋈痕MJ 的帖子

:sweat: 唔系,等人打包翻黎,距唔翻我都无计,起床到宜家都无食野:sweat:

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:50

套套鸟尾你地系女主角啊,套戏叫做《两女(省略号)》

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:52

回复 72楼 小YT@小YT 的帖子

我有证人证明系你欠我,我稳NN

鋈痕MJ 发表于 2009-1-9 12:52

回复 73楼 白花鸢尾 的帖子

趁机减肥

三文治 发表于 2009-1-9 12:54

回复 69楼 EMMANUEL 的帖子

:smile: 我要去做暗夜里最耀眼的电灯胆~

小YT@小YT 发表于 2009-1-9 12:55

原帖由 EMMANUEL 于 2009-1-9 12:50 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
套套鸟尾你地系女主角啊,套戏叫做《两女(省略号)》
:time: 路人甲都5做
我做自己噶公主:time:

小YT@小YT 发表于 2009-1-9 12:55

原帖由 EMMANUEL 于 2009-1-9 12:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我有证人证明系你欠我,我稳NN
边个怕边个

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:56

回复 77楼 三文治 的帖子

黎啦黎啦 帮手埋单
页: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13
查看完整版本: 稳人TQ啦!!