回复 57楼 白花鸢尾 的帖子
come on baby,鸡扒等紧你回复 59楼 鋈痕MJ 的帖子
:sad: 好饿:sad: 原帖由 三文治 于 2009-1-9 12:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif貌似你欠咗人家好多餐~
三文治五提我都五记得,你欠我好多餐饭,好还了喔
回复 61楼 EMMANUEL 的帖子
:sad: 我又唔做电灯胆:huffy: :huffy: 原帖由 小YT@小YT 于 2009-1-9 12:41 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:time: :time: 5做电灯胆 系距做我地电灯胆 你系主角啊
回复 64楼 白花鸢尾 的帖子
你都系女主角,有两个女主角 原帖由 EMMANUEL 于 2009-1-9 12:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif系距做我地电灯胆 你系主角啊
路人甲就有
回复 63楼 EMMANUEL 的帖子
:smile: 我果餐劲噶呢,鼻S仔回复 68楼 三文治 的帖子
转到套套身上,叫距还回复 66楼 EMMANUEL 的帖子
:huffy: 我系路人乙:huffy:回复 62楼 白花鸢尾 的帖子
:time: 又在减肥哦?:time: :time: 系你地欠我几餐回复 71楼 鋈痕MJ 的帖子
:sweat: 唔系,等人打包翻黎,距唔翻我都无计,起床到宜家都无食野:sweat: 套套鸟尾你地系女主角啊,套戏叫做《两女(省略号)》回复 72楼 小YT@小YT 的帖子
我有证人证明系你欠我,我稳NN回复 73楼 白花鸢尾 的帖子
趁机减肥回复 69楼 EMMANUEL 的帖子
:smile: 我要去做暗夜里最耀眼的电灯胆~ 原帖由 EMMANUEL 于 2009-1-9 12:50 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif套套鸟尾你地系女主角啊,套戏叫做《两女(省略号)》
:time: 路人甲都5做
我做自己噶公主:time: 原帖由 EMMANUEL 于 2009-1-9 12:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我有证人证明系你欠我,我稳NN
边个怕边个