白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:56

回复 74楼 EMMANUEL 的帖子

:sweat: :sweat: 我唔中意当主角,我系睇戏噶:smile: :smile:

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:56

回复 78楼 小YT@小YT 的帖子

系贞子唔系公主

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:56

回复 76楼 鋈痕MJ 的帖子

:sad: 其实我真系好饿啊!!:mad:

小YT@小YT 发表于 2009-1-9 12:57

原帖由 EMMANUEL 于 2009-1-9 12:56 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系贞子唔系公主
贞子5系一般人做噶
都5错

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:58

回复 79楼 小YT@小YT 的帖子

NN帮我五帮你

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:58

两个都拒演我既戏。。。

鋈痕MJ 发表于 2009-1-9 12:59

回复 83楼 白花鸢尾 的帖子

减肥嘛
越来越索

三文治 发表于 2009-1-9 12:59

回复 80楼 EMMANUEL 的帖子

:smile: 我系出咗名噶痴餐王来噶~食完就走噶啦,唔会照你哋好耐噶。

欢乐豆 发表于 2009-1-9 12:59

:lol: 鸟尾巴 我明天去找你 接待否?

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 13:00

回复 86楼 EMMANUEL 的帖子

:shy: :shy: 有更好既主角等住你噶!!:smile:

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 13:01

回复 87楼 鋈痕MJ 的帖子

:sad: :sad: 可是我好饿啊!!好饿啊!!:cry: :cry:

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 13:01

回复 89楼 欢乐豆 的帖子

:shy: 我能说不么!!:shy: BC豆:smile:

鋈痕MJ 发表于 2009-1-9 13:01

回复 91楼 白花鸢尾 的帖子

听说胳膊肉还不错
试试!

欢乐豆 发表于 2009-1-9 13:02

回复 92楼 白花鸢尾 的帖子

:biggrin: 你请我吃绿茶方包当早餐好了!
我可以请你吃水煮牛肉!:biggrin:

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 13:04

回复 93楼 鋈痕MJ 的帖子

:time: :time: 打包的回来了,可以吃饭了!!:time:

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 13:05

回复 94楼 欢乐豆 的帖子

:shy: :shy: 好,方包的钱还有!!:smile: :smile: 几时过来!

欢乐豆 发表于 2009-1-9 13:06

回复 96楼 白花鸢尾 的帖子

:call: 你说越早越好的话 我就早点
你说不要妨碍你的话 我就晚点

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 13:08

回复 97楼 欢乐豆 的帖子

:shy: :shy: 越早越好!!:shy: 过来早茶!!:shy:

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 13:08

:shy: 豆妞出动本尊MJ帮我升级吧!!:smile: :smile:

鋈痕MJ 发表于 2009-1-9 13:10

回复 95楼 白花鸢尾 的帖子

:time: 吃吧!
别咽着:time:
页: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14
查看完整版本: 稳人TQ啦!!