回复 74楼 EMMANUEL 的帖子
:sweat: :sweat: 我唔中意当主角,我系睇戏噶:smile: :smile:回复 78楼 小YT@小YT 的帖子
系贞子唔系公主回复 76楼 鋈痕MJ 的帖子
:sad: 其实我真系好饿啊!!:mad: 原帖由 EMMANUEL 于 2009-1-9 12:56 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif系贞子唔系公主
贞子5系一般人做噶
都5错
回复 79楼 小YT@小YT 的帖子
NN帮我五帮你 两个都拒演我既戏。。。回复 83楼 白花鸢尾 的帖子
减肥嘛越来越索
回复 80楼 EMMANUEL 的帖子
:smile: 我系出咗名噶痴餐王来噶~食完就走噶啦,唔会照你哋好耐噶。 :lol: 鸟尾巴 我明天去找你 接待否?回复 86楼 EMMANUEL 的帖子
:shy: :shy: 有更好既主角等住你噶!!:smile:回复 87楼 鋈痕MJ 的帖子
:sad: :sad: 可是我好饿啊!!好饿啊!!:cry: :cry:回复 89楼 欢乐豆 的帖子
:shy: 我能说不么!!:shy: BC豆:smile:回复 91楼 白花鸢尾 的帖子
听说胳膊肉还不错试试!
回复 92楼 白花鸢尾 的帖子
:biggrin: 你请我吃绿茶方包当早餐好了!我可以请你吃水煮牛肉!:biggrin:
回复 93楼 鋈痕MJ 的帖子
:time: :time: 打包的回来了,可以吃饭了!!:time:回复 94楼 欢乐豆 的帖子
:shy: :shy: 好,方包的钱还有!!:smile: :smile: 几时过来!回复 96楼 白花鸢尾 的帖子
:call: 你说越早越好的话 我就早点你说不要妨碍你的话 我就晚点
回复 97楼 欢乐豆 的帖子
:shy: :shy: 越早越好!!:shy: 过来早茶!!:shy: :shy: 豆妞出动本尊MJ帮我升级吧!!:smile: :smile:回复 95楼 白花鸢尾 的帖子
:time: 吃吧!别咽着:time: