白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:21

回复 18楼 小YT@小YT 的帖子

:shy: 可以睇到中意既先买噶:smile:

鋈痕MJ 发表于 2009-1-9 12:22

回复 20楼 白花鸢尾 的帖子

TQ能少的了我?

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:24

回复 22楼 鋈痕MJ 的帖子

:shy: :shy: 那先加分吧,我想升级:smile: :smile:

假猫 发表于 2009-1-9 12:24

看到·~~~·进来

小YT@小YT 发表于 2009-1-9 12:25

原帖由 白花鸢尾 于 2009-1-9 12:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:shy: 可以睇到中意既先买噶:smile:
我中意既距地往往5中意

鋈痕MJ 发表于 2009-1-9 12:25

回复 23楼 白花鸢尾 的帖子

:shy: 看来分的诱惑力比我大:time:

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:25

回复 24楼 假猫 的帖子

:smile: 嗨,假猫师兄

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:26

回复 25楼 小YT@小YT 的帖子

:sweat: 要坚持自己既意见,我都系甘噶,我妈唔干涉我买衫噶:shy:

小YT@小YT 发表于 2009-1-9 12:26

原帖由 白花鸢尾 于 2009-1-9 12:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:sweat: 要坚持自己既意见,我都系甘噶,我妈唔干涉我买衫噶:shy:
如果我试左,距地觉得好睇~~~就5理我中5中意~~~自己去买单

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:26

回复 26楼 鋈痕MJ 的帖子

:shy: 分是可见的,你我连PP都没见过!!:smile: :smile:
要么加分,要么上PP,自己选吧!!:smile:

鋈痕MJ 发表于 2009-1-9 12:28

回复 30楼 白花鸢尾 的帖子

这个就是我PP

小虾米 发表于 2009-1-9 12:29

等我食饱饭先:call:

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:29

回复 29楼 小YT@小YT 的帖子

:sweat: :sweat: 唔系挂,甘专制噶

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:29

回复 31楼 鋈痕MJ 的帖子

:titter: :titter: 厄人系唔岩噶:time:

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:29

回复 32楼 小虾米 的帖子

:sweat: 我仲饿紧

顶你个头啊 发表于 2009-1-9 12:30

收拾行李、、、、好多也哇,好冻5想动

EMMANUEL 发表于 2009-1-9 12:30

专业TQ户

傻猪0m0 发表于 2009-1-9 12:30

准备又去深圳流浪鸟

三文治 发表于 2009-1-9 12:31

路过讨点分噶~

白花鸢尾 发表于 2009-1-9 12:32

回复 36楼 顶你个头啊 的帖子

:shy: 甘不如唔好执野啦,TQ好过:shy:
页: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
查看完整版本: 稳人TQ啦!!