白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:21
回复 18楼 小YT@小YT 的帖子
:shy: 可以睇到中意既先买噶:smile:
鋈痕MJ
发表于 2009-1-9 12:22
回复 20楼 白花鸢尾 的帖子
TQ能少的了我?
白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:24
回复 22楼 鋈痕MJ 的帖子
:shy: :shy: 那先加分吧,我想升级:smile: :smile:
假猫
发表于 2009-1-9 12:24
看到·~~~·进来
小YT@小YT
发表于 2009-1-9 12:25
原帖由 白花鸢尾 于 2009-1-9 12:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:shy: 可以睇到中意既先买噶:smile:
我中意既距地往往5中意
鋈痕MJ
发表于 2009-1-9 12:25
回复 23楼 白花鸢尾 的帖子
:shy: 看来分的诱惑力比我大:time:
白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:25
回复 24楼 假猫 的帖子
:smile: 嗨,假猫师兄
白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:26
回复 25楼 小YT@小YT 的帖子
:sweat: 要坚持自己既意见,我都系甘噶,我妈唔干涉我买衫噶:shy:
小YT@小YT
发表于 2009-1-9 12:26
原帖由 白花鸢尾 于 2009-1-9 12:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
:sweat: 要坚持自己既意见,我都系甘噶,我妈唔干涉我买衫噶:shy:
如果我试左,距地觉得好睇~~~就5理我中5中意~~~自己去买单
白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:26
回复 26楼 鋈痕MJ 的帖子
:shy: 分是可见的,你我连PP都没见过!!:smile: :smile:
要么加分,要么上PP,自己选吧!!:smile:
鋈痕MJ
发表于 2009-1-9 12:28
回复 30楼 白花鸢尾 的帖子
这个就是我PP
小虾米
发表于 2009-1-9 12:29
等我食饱饭先:call:
白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:29
回复 29楼 小YT@小YT 的帖子
:sweat: :sweat: 唔系挂,甘专制噶
白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:29
回复 31楼 鋈痕MJ 的帖子
:titter: :titter: 厄人系唔岩噶:time:
白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:29
回复 32楼 小虾米 的帖子
:sweat: 我仲饿紧
顶你个头啊
发表于 2009-1-9 12:30
收拾行李、、、、好多也哇,好冻5想动
EMMANUEL
发表于 2009-1-9 12:30
专业TQ户
傻猪0m0
发表于 2009-1-9 12:30
准备又去深圳流浪鸟
三文治
发表于 2009-1-9 12:31
路过讨点分噶~
白花鸢尾
发表于 2009-1-9 12:32
回复 36楼 顶你个头啊 的帖子
:shy: 甘不如唔好执野啦,TQ好过:shy:
页:
1
[2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11