我的情人节礼物
两碌萝卜 唯一的一份礼物~~~ 板凳~~~~~ :kiss: :kiss: 有创意,lz阿妈送噶!? :kiss: :kiss: 或者市场阿婶!?回复 跷跷板 不再熬夜 的帖子
系我F屋企种噶~~~ 期待达人回复 怎么不是黄瓜~ 市场上少有噶绿色食物回复 6楼 小吻 的帖子
:kiss: :kiss: 唔想打击lz,不过本来系自己种噶,就唔应该算系礼物 系我F特登从佛山带俾我噶~~因为距知道我无礼物收 :kiss: :kiss: :kiss: 我睇成我fan屋k种噶! 今晚傻咗
回复 12楼 不再熬夜 的帖子
送支花俾你吖~~~ :cry: :cry: 唔该,不过今日IQ真系相当低 萝卜...都加多两旧猪骨一起送 楼主不好意思,我YY了 情人节知道你无情人,就送两个好大好粗的萝卜,楼主性欲好强。。。 哎~没礼物收 原帖由 轻水惜寒 于 2009-2-14 21:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif情人节知道你无情人,就送两个好大好粗的萝卜,楼主性欲好强。。。
你今日无约咩? 整成咸酸萝卜吧。