回复 56楼 寻找位置既纸鸢 的帖子
牛唔饮水,系唔会低头滴~~~ 看了图片,就开始搜寻寒MM的发言了 原帖由 "遺失de美好】 于 2009-2-14 22:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif非常好玩,超值,虽然好攰,但近距离接触动物,真系好特别的感觉,以前都系电视睇,现实接触,好真实
我听日去长隆喔~~~~ 原帖由 小吻 于 2009-2-14 22:20 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
牛唔饮水,系唔会低头滴~~~
查实我打算去观光你及后院滴人噶
回复 57楼 小吻 的帖子
你未发觉 原帖由 小吻 于 2009-2-14 22:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我听日去长隆喔~~~~ 去吧,跟男人? 原帖由 "遺失de美好】 于 2009-2-14 22:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
去吧,跟男人?
群P 原帖由 拥吻 于 2009-2-14 22:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
群P 咁就冇意思,欢乐世界?
回复 65楼 gdut_stu 的帖子
真系唔知~~~ 萝卜黄瓜一样用回复 70楼 拥吻 的帖子
知得少。 原帖由 "遺失de美好】 于 2009-2-14 22:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif咁就冇意思,欢乐世界?
不是啦~~系去吃饭啦~~~~
跟住下午又要去大夫山~~~真系累死我了~~~~ 没意思 小吻
自己种的萝卜,很甜的。
回复 74楼 广工小梅子 的帖子
回复 74楼 广工小梅子 的帖子
唔系我种噶~~系我F老家种噶~~我仲同距开玩笑话D萝卜用咩肥料~~~哈哈~~我可以供应~~~ 亲手整~~~
唔系我整既~~