"遺失de美好】
发表于 2009-2-14 22:35
那个是什么东西?
低调一宅男
发表于 2009-2-14 22:36
原帖由 kyd 于 2009-2-14 21:22 发表
期待达人回复
原帖由 为人有D狂 于 2009-2-14 21:23 发表
怎么不是黄瓜~
原帖由 轻水惜寒 于 2009-2-14 21:32 发表
情人节知道你无情人,就送两个好大好粗的萝卜,楼主性欲好强。。。
好彩,5喺食gen野
小吻
发表于 2009-2-14 22:37
回复 79楼 Y—Y 的帖子
黄瓜虽然能美容~但我更爱萝卜~~
gdut_stu
发表于 2009-2-14 22:38
回复 83楼 小吻 的帖子
好咸湿
kirby174
发表于 2009-2-14 22:38
貌似萝卜都是那个用的
小吻
发表于 2009-2-14 22:38
原帖由 "遺失de美好】 于 2009-2-14 22:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
那个是什么东西?
我F用D布整成一个蛋糕,用来送俾距GF
小吻
发表于 2009-2-14 22:39
原帖由 gdut_stu 于 2009-2-14 22:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好咸湿
你地又谂去边啊?
gdut_stu
发表于 2009-2-14 22:40
回复 87楼 小吻 的帖子
你故意引我地霖
小吻
发表于 2009-2-14 22:42
回复 88楼 gdut_stu 的帖子
身正不怕影邪~~~
随便你地点谂
小吻
发表于 2009-2-14 22:44
巧克力
gdut_stu
发表于 2009-2-14 22:44
回复 89楼 小吻 的帖子
你身正,不过心邪啫
小吻
发表于 2009-2-14 22:47
我一早就派朱古力~~~大家都好开心
limite
发表于 2009-2-14 22:49
色吻,下年你F会唔会送青瓜阿
小吻
发表于 2009-2-14 22:51
回复 93楼 limite 的帖子
等距送个男人俾我
gdut_stu
发表于 2009-2-14 22:52
回复 94楼 小吻 的帖子
我送左个比你,今晚系天桥底等你
小吻
发表于 2009-2-14 22:55
回复 95楼 gdut_stu 的帖子
你送既无好野,唔要~~~留翻俾你自用
gdut_stu
发表于 2009-2-14 22:56
回复 96楼 小吻 的帖子
好野来嘅,系个艺术家
limite
发表于 2009-2-14 22:59
回复 97楼 gdut_stu 的帖子
人体艺术家
小吻
发表于 2009-2-14 22:59
回复 97楼 gdut_stu 的帖子
我对艺术不感兴趣~~~
Cola
发表于 2009-2-14 23:00
偶今日例排送我个幸福波板糖~