kyd 发表于 2009-3-11 00:30

22寸宽屏

阿爪 发表于 2009-3-11 00:32

哇~~传闻中的lz

夕阳如风 发表于 2009-3-11 00:35

臭瓜还不睡~

阿爪 发表于 2009-3-11 00:36

如姐我爱你
页: 1 2 3 4 5 [6]
查看完整版本: 想买电脑。。大家有无D咩建议?