哎。。男人就喺咁肤浅~~
猫唔好灰心。。
哎。。男人就喺咁肤浅~~
猫唔好灰心。。
毛小姐 发表于 2009-5-27 19:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
T^T....
唔灰心都唔得哇
睇晒咁多页。。就你呢句话表示最深切的关注。。。
Ike 发表于 2009-5-27 19:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
教我教我
还好啦
有个样子,也好
没样子,可以扮的嘛
嘿嘿~~~~
如果是我选女朋友,一般的就好啦
靓只能相对来说的,人都会老,但心是不会老的
还好啦
有个样子,也好
没样子,可以扮的嘛
嘿嘿~~~~
如果是我选女朋友,一般的就好啦
靓只能相对来说的,人都会老,但心是不会老的
昨天今天明天 发表于 2009-5-27 20:00 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
对啦
但架下的人系要面子的
╮(╯▽╰)╭...
http://qzone.qq.com/blog/447189576-1242925803
楼主,睇睇哩篇野啦,希望可以帮到你
嗯,看了
谢谢...知道点什么....
样再好,脾气差,一齐耐了就会好难受。还是内涵比较重要~~~样一般就ok啦
样再好,脾气差,一齐耐了就会好难受。还是内涵比较重要~~~样一般就ok啦
草羽 发表于 2009-5-27 20:20 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
嗯哈....继续听听教教
变BC就多人钟意了。
肥猫最好别老打篮球
肥猫最好别老打篮球
鋈痕 发表于 2009-5-27 20:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
...我就这个学期才开始打几次篮球
...我就这个学期才开始打几次篮球
ccrozhou88 发表于 2009-5-27 20:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小心越来越壮
小心越来越壮
鋈痕 发表于 2009-5-27 20:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
http://att.happyuc.com/200905/23/92479_124307866100zi.gif
..............
http://att.happyuc.com/200905/23/92479_124307866100zi.gif
..............
ccrozhou88 发表于 2009-5-27 20:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
别不信我
我现在最瘦跟上年最胖时差不多
就因为大一学打球
....我当时增肥系为了跆拳道的比赛- -
翻页咯
340# ccrozhou88
这样的女生有安全感~~~~