高调大叔 发表于 2009-6-26 18:52

我邪恶地扣分了。

高调大叔 发表于 2009-6-26 18:53

顺手翻页

(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:55

低调,你什么时候改名了啊?

高调大叔 发表于 2009-6-26 18:57

低调,你什么时候改名了啊?
(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:55 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
某版主一直叫我HILOW的,高高低低
是你out了。

(_СΟngう 发表于 2009-6-26 18:58


某版主一直叫我HILOW的,高高低低
是你out了。
高调大叔 发表于 2009-6-26 18:57 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif有咁嘅事?近排比较少上后院。唔清楚。今日聚餐唔见你地班嘅?你地琴日?

毛小姐 发表于 2009-6-26 19:02

大家都逼LZ上PP

zhangsj 发表于 2009-6-26 19:03

同意啊上PP

Loading...... 发表于 2009-6-26 20:49

拿分走人...

rickdodo 发表于 2009-6-26 21:45

大家都逼LZ上PP
毛小姐 发表于 2009-6-26 19:02 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
分冇多唔单止,仲扣我分,没门。
页: 1 2 3 4 [5]
查看完整版本: 分~~~分~~~分,学生的命根。我要分。