这种事情……无语……
女孩子,会爱护自己才是最重要
外省冇钱=冇屋~
结婚住天桥底啊?
咁叫终身幸福啊?
畀心机 发表于 2009-7-15 11:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
个女的屋企人旧年买左间屋卑佢。。。
9个礼拜至落...真系唔识死!
距都麻木咯,讲明距对距地嘅感情同未来根本都系无晒信心了。
你又何必叉只脚入去啊。
十几年朋友都唔系甘做嘎,你咪以为自己有几大能力至得嘎,有D野唔系你想帮就帮到嘅。
仲有D野都唔系 ...
冯家老二 发表于 2009-7-15 11:48 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
佢又5做安全,佢自己本身就喺护士----呢2个理由都值得我闹佢
但喺后生仔,做事又5似电脑咁精密
佢宜家难做,而且觉得无人帮到佢
点我都喺佢最好的朋友。但喺,我真喺5知点帮好
3# Tai
我宜家无钱,但喺我将来有好多
原来LZ是我师妹。。
7# 昨天今天明天
无错啊无错啊
但喺结婚,5同中意的人结,点结啊。。。
希望做父母的要理解呢点啊。。。
8# Royce
5喺啊,阿妈仲未知有仔的事!
个朋友自己去落的。。。
其实楼主系唔系问下你地广外的校友会好D,,呵呵,我唔系排外,楼主唔无介意~
只系唔明白点解会过来后院都求助??
28# q465122281
这里也有校友
9# admin
呢头个个阿妈逼住话要自杀...
呢头呢个朋友琴晚话觉得5想做人...
我喺佢地屋企玩左几年...如果佢家破人亡...我会觉得...自己无帮过佢就5喺人...
29# 霉力没法挡
还是前人
15# 阿爪
-_-+
解决办法 楼主请参考18楼
解决办法 楼主请参考18楼
霉力没法挡 发表于 2009-7-15 12:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我朋友5卑我佢手机。。。我都5识个个人。。。囧
28# q465122281
这里也有校友
霉力没法挡 发表于 2009-7-15 12:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我只系想知道后院的魅力系唔系咁大而已~~~~连校外的朋友都喜欢来这里倾诉??
或者我个问题有D唔好,会引起歧义,大家如果觉得不好,我就删佐算了
28# q465122281
我本科喺广工嘎。。。
我两边都喺
我朋友两边都5喺
而且,广外无咁好的论坛:)
35# q465122281
一个具有前瞻性的BBS是欢迎来自各个大学的朋友的。。
25# 霉力没法挡
-[]-|||请问师兄喺???
36# 小纸
原来是研究生师姐。。。错认师妹了
38# 小纸
我是你师弟