miming 发表于 2009-7-15 13:28

肯定是选有钱个
老妈子选的不会错

顶你个痘痘啊 发表于 2009-7-15 13:30

不听老人言,吃亏在眼前

Y—Y 发表于 2009-7-15 13:34

宁教人自杀,莫教人分妻么

C-47 发表于 2009-7-15 13:34

如果一个男人搞大咗人哋又唔负责,呢种男人系人渣中的人渣
乜都唔使讲,嫁俾有钱人啦

冯家老二 发表于 2009-7-15 13:37

如果一个男人搞大咗人哋又唔负责,呢种男人系人渣中的人渣
乜都唔使讲,嫁俾有钱人啦
C-47 发表于 2009-7-15 13:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
47平时有无稳D女仔共同研究挖掘一下负责嘅可能甘啊?

C-47 发表于 2009-7-15 13:42

木有MM鸟我

晴晴 发表于 2009-7-15 13:45

楼主的朋友是几岁落仔的?如果是二十五,那就真是要栋起床板林清楚!!!
二十五,吾系十五,现实要想清楚。人生毕竟是自己的,自己要考虑清楚!
其实我都五知自己up左咩!我的直觉是:无论楼主的朋友跟现男友或有钱仔,以后的生活也不会幸福!

毛小姐 发表于 2009-7-15 13:47

先同有钱人结婚~~
呃晒D钱再同男朋友私奔

TOTTI 发表于 2009-7-15 13:47

不是当事人,无法提供真实经验。

不过我觉得,女事主和男朋友不是终生幸福。

而且,有钱人,就吴知道究竟有钱到咩程度。通常真系有钱既人,智商不会低的,这样的女人,如果没有什么勾当的话,应该不会进入那个人的选择范围。

猪,你就系~~ 发表于 2009-7-15 13:48



确实,我怀疑个个外省人都喺因为个女的有栋楼先搞佢的
反正男仔又5怕有咩手尾。。。
小纸 发表于 2009-7-15 13:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 你都识得甘讲,仲劝咩,劝你个F快D嫁比有钱人好过啦
做人阿妈5系因为自己贪钱,系为个女下半世林啊
如果无钱,点养距个女啊

晴晴 发表于 2009-7-15 13:58

叫你朋友睇下呢个帖也好!
再次说下:得不到父母祝福的婚姻是不会幸福的!

TOTTI 发表于 2009-7-15 14:01

25岁落仔既话,会吴会以后都无得生?

毕竟不是18,22。


仲有,我只不过系觉得如果嫁比果个有钱仔,其实系害左果个有钱仔。

顶你个痘痘啊 发表于 2009-7-15 14:05

挑个门当户对的好点吧
省得嫁个太有钱的以后受气了不好过

gdut_stu 发表于 2009-7-15 14:07

57# 小纸


????!!我无生仔

Royce 发表于 2009-7-15 14:11

自己有楼的MM,都可以算落有钱人咯挂

(_СΟngう 发表于 2009-7-15 14:15

好忙,唔得闲睇,几时得闲再来睇。

轻水惜寒 发表于 2009-7-15 14:16

OX了多少次?

顶你个痘痘啊 发表于 2009-7-15 14:17

Royce 发表于 2009-7-15 14:25

寒MM不是应该关心边个体位受孕妇率高么

PS:我想对于呢D感情上的问题,做朋友都系俾支持同关心就够了;其他落决定,
什么的,都系当事人自己搞掂好

冯家老二 发表于 2009-7-15 14:30

肥肠难道没发现要翻页了么?
页: 1 2 3 [4] 5 6
查看完整版本: 朋友阿妈以死相逼个女结婚,点帮?(加左段话)