看看有什么结局
..再黎up两句..
你以为私奔就得嘎啦
你真系当尼个社会唔系用钱嘎?
其实,我极度怀疑果个外省佬,系米因为佢有钱,又开放,所以先搞佢.请原谅我用个搞字,但,我从LZ既言语,我真系觉得果个女仔,除左白痴,冇其他词可以形容. ...
≮华★仔≯ 发表于 2009-7-15 18:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
最强的回复!!!
点解我遇唔到D咁开放嘅女仔
如果LZ真的有心帮你朋友,打电话给那个有钱人 实话实说,效果绝对是你和你朋友想要的
霉力没法挡 发表于 2009-7-15 12:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好办法,只要那个有钱人主动放弃就OK了
一句话
同果个无钱仔结婚
两个人 相互中意才系真葛咩。。。。。。。
有钱又怎么样?有钱也不给你花,自力更生
不知道你朋友后半辈子有没有幸福,但是,现在她肯定不会幸福!
睇完我都想UP两句
个女仔真系唔识自爱,没钱仔亦都唔顾后果,一个甘无想法甘冲动既男人,我系女仔都唔嫁距啦,感性大于理性,思想未成熟,25啦,仲追求激情不顾后果,成熟D啦
有钱,无钱,亲情,爱情的够量,照我来睇,个女仔只能选无钱仔,因为距中意个外省仔,而且X过,仲有埋BB,仲落埋。有钱仔个方面,我系有钱仔如果知道甘既事我都唔娶距啦,以为全世界就得番你朋友个女仔咩,就算真系结左婚,同有钱仔的生活都唔会幸福,就算唔讲BB的事,迟早纸包唔住火。到时暴发出来更大只锅。
其实你朋友的妈都系为自己个女好,无错既。既然你朋友自己喜欢,距妈迟早明白既,E家系你朋友要结婚,唔 系距妈要结婚,SO~ 只有祈祷外省无钱仔生性D,让你朋友过好生活。
小纸 在梦飞的ID是多少哈?
咁残忍???
咁我喺咪叫佢去出家比较好???
小纸 发表于 2009-7-15 17:15 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
叫距直接自杀好了
叫距直接自杀好了
晴晴 发表于 2009-7-16 13:43 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
佢好似以前自杀过一次叻...囧
手度仲有印...
佢好似以前自杀过一次叻...囧
手度仲有印...
小纸 发表于 2009-7-16 13:50 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
早死早着了
我觉得这样对那个有钱人太不公平了,
除非那个有钱人很喜欢L,
不然纸始终是包不住火的,
以后事发后会使痛苦更加烈性!
还是由L自己选择吧,
成年人了,
该怎么样的路自己选择也要自己负责!
小纸 在梦飞的ID是多少哈?
corazon 发表于 2009-7-16 10:46 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif[/quote
本来无的
头先听你咁讲,我先去注册左一个
太戏剧了,沉默还是沉默,希望她选了穷仔,穷仔努力成李嘉诚,如果她选了富仔,富仔爱她超过穷仔~做为一个男人,真不该让自己的女人受这样的苦。