36# 小纸
原来是研究生师姐。。。错认师妹了
霉力没法挡 发表于 2009-7-15 12:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
师弟,乖...
说实在的,既然是研究生师姐 怎么发觉你的思维还这么幼稚的。
好似讲到我唔欢迎各界朋友甘~~后院当然欢迎所有的朋友啦~~~
说实在的,既然是研究生师姐 怎么发觉你的思维还这么幼稚的。
霉力没法挡 发表于 2009-7-15 12:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
边度幼稚???
点帮?米甘天真啦,无论你点帮,你朋友可能唔使嫁比个有钱人,但绝对区阿妈唔会比区嫁个搞大区个女噶肚又落左仔噶男仔。。甘噶男噶,我做阿妈,我都见堝打堝。。。仲想大团圆结局,得到阿妈噶祝福咩。你蛊拍戏啊。。。
点帮?米甘天真啦,无论你点帮,你朋友可能唔使嫁比个有钱人,但绝对区阿妈唔会比区嫁个搞大区个女噶肚又落左仔噶男仔。。甘噶男噶,我做阿妈,我都见堝打堝。。。仲想大团圆结局,得到阿妈噶祝福咩。你蛊拍戏啊。。 ...
霉力没法挡 发表于 2009-7-15 12:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有咩所谓
中意就一齐,就咁简单
有困难的话就一齐克服佢,活着本身就5喺一帆风顺的
点帮?米甘天真啦,无论你点帮,你朋友可能唔使嫁比个有钱人,但绝对区阿妈唔会比区嫁个搞大区个女噶肚又落左仔噶男仔。。甘噶男噶,我做阿妈,我都见堝打堝。。。仲想大团圆结局,得到阿妈噶祝福咩。你蛊拍戏啊。。 ...
霉力没法挡 发表于 2009-7-15 12:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我最憎就喺眼里面净喺睇到钱的家长
不过我承认现实的部分
所以我一定会努力同自己稳份好工,自己有能力,靠近幸福的几率就大点
我既BB无左~
阿爪 发表于 2009-7-15 12:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
HI~外省人啊爪
有咩所谓
中意就一齐,就咁简单
有困难的话就一齐克服佢,活着本身就5喺一帆风顺的
小纸 发表于 2009-7-15 12:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘勇,叫你朋友同条仔去私奔啦 叫区两个慢慢去克服困难。。。
甘勇,叫你朋友同条仔去私奔啦 叫区两个慢慢去克服困难。。。
霉力没法挡 发表于 2009-7-15 12:52 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我举双脚赞成嘎
我觉得佢阿妈无可能真喺自杀啊嘛,最多激剩半条命...
不是LZ自己吧
不是LZ自己吧
gdut_stu 发表于 2009-7-15 13:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
赌几钱?
哇,你赌鬼来嘅
LZ的朋友已经无乜剩余价值
除左陪系距隔离,讲D平和D嘅话,你真系咩都帮唔到嘎。
你够胆咪劝个女仔私奔咯,人地老母激出病来怨你、以后如果无幸福日子过都系怨你...
除左陪系距隔离,讲D平和D嘅话,你真系咩都帮唔到嘎。
你够胆咪劝个女仔私奔咯,人地老母激出病来怨你、以后如果无幸福日子过都系怨你...
冯家老二 发表于 2009-7-15 13:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
睇来我来呢度求助喺正确的。。。总算有高见了。。。
争点两头5喺人。。。囧
哇,你赌鬼来嘅
gdut_stu 发表于 2009-7-15 13:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
=_=+咁我赌你个人仔
LZ的朋友已经无乜剩余价值
C-47 发表于 2009-7-15 13:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有嘎。。。佢皇帝女,有间屋嘎
我比较支持距嫁比个有钱人
起码距阿妈帮距拣噶
我睇落去一D都5觉得个女同而家果个有几幸福
我比较支持距嫁比个有钱人
起码距阿妈帮距拣噶
我睇落去一D都5觉得个女同而家果个有几幸福
猪,你就系~~ 发表于 2009-7-15 13:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
确实,我怀疑个个外省人都喺因为个女的有栋楼先搞佢的
反正男仔又5怕有咩手尾。。。