同意,自己嘅人生应该自己把握,人地无帮距做决定嘅权利
只能多陪陪她咯~~~
我觉得,无论再好的朋友,感情这个东西都最好不要插手。
现在他们觉得在一起幸福,以后呢,2年后,20年后?谁知道?
感情的事情谁也不定,说不定你一插手几年后她反而怨你。
朋友之道,并非一定得在实质上帮上忙,更多是在精神上陪伴支持。
逼婚索不对D...她妈的错
此贴必红
如果一个男人搞大咗人哋又唔负责,呢种男人系人渣中的人渣
乜都唔使讲,嫁俾有钱人啦
C-47 发表于 2009-7-15 13:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唯有教佢分尸。。。囧
木有MM鸟我
C-47 发表于 2009-7-15 13:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你对胸围要求咁高...无人敢鸟你啊...
楼主的朋友是几岁落仔的?如果是二十五,那就真是要栋起床板林清楚!!!
二十五,吾系十五,现实要想清楚。人生毕竟是自己的,自己要考虑清楚!
其实我都五知自己up左咩!我的直觉是:无论楼主的朋友跟现男友或有钱 ...
晴晴 发表于 2009-7-15 13:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁残忍???
咁我喺咪叫佢去出家比较好???
解决此事,从搞定她妈开始
你对胸围要求咁高...无人敢鸟你啊...
小纸 发表于 2009-7-15 17:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
偶要求很低,一手掌握不了就行
补充此帖关键字:no TT,in shot,护士
LSS&LSSS...我之前都把您们当成了女生...
僕は御宅です
僕は御宅です
C-47 发表于 2009-7-15 17:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
每个人都有宅的一面。。。
不足为过。。。阿弥陀佛。。。
无钱=无安全感=无幸福。。。
某女人讲的!!
僕は御宅です
C-47 发表于 2009-7-15 17:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
突然间反应过来。。。
你讲紧日文。。。囧
做咩小纸突然换晒头像,搞到我一时乱左
做咩小纸突然换晒头像,搞到我一时乱左
mail 发表于 2009-7-15 18:04 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无你个你个上野树里可爱啊嘛
..再黎up两句..
你以为私奔就得嘎啦
你真系当尼个社会唔系用钱嘎?
其实,我极度怀疑果个外省佬,系米因为佢有钱,又开放,所以先搞佢.请原谅我用个搞字,但,我从LZ既言语,我真系觉得果个女仔,除左白痴,冇其他词可以形容.
再讲,知子莫若父.知道自己谂法,大多系父母.
唔好以为代沟真系甘多,所谓代沟,只系自己唔想同人倾计既结果,而唔系果个人唔了解你.
我始终认为,父母帮你选既人,虽然未必系100%岩你既人,但,肯定系80%.尼度排除d对钱眼开既家长..
再加上LZ朋友系有钱人.所以,眼角肯定会高d.选既男仔,都唔会差去边度.至于咩咩强强联合之类,我就冇谂甘多了.
学人地话斋,不被祝福既婚姻,系不幸福既.
况且,e+系个男仔高攀..唔好同我讲潜力之类,我未睇到佢有咩潜力.如果真系有,到佢飞黄腾达,都要十年啦.
十年?人生有几多个十年啊?
你谂下,一个富家女,下嫁一个穷人,然后,仲系一个甘唔识爱锡女仔既男仔,你估个女仔会幸福得去边度?盏得个辛苦.更有可能等个男仔真系有钱,就会撇开个女仔,另外选一个后生d女仔.男仔既忘本,我见得多了.相信你都见唔少啦.
我始终相信尼句:与其相濡以沫,不如相忘于江湖.
如果娶个老婆,系要佢同自己捱,而且捱得唔受人地祝福,我宁愿佢唔嫁我.
要娶老婆,就要比佢一个幸福,美满既现在.而唔系十几廿年后既未来..
一份不现实的爱能坚持多久,谁都不清楚...