TT散分喇
中午散晒了
明天请早 原帖由 jean1 于 2008-12-29 23:50 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
谁家MJ,来吧,叫你主人出来吧
我只会答你家牛嫂
回复 11560楼 小YT@小YT 的帖子
记得加最多给我 原帖由 小YT@小YT 于 2008-12-29 23:58 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif费事开新帖
有几高搭几高
以后散分都系呢张贴 嚟嚟,散D俾哥哥用下先 怎么中午散,明知道我中午不上网的 fp都得噶 SR伊排,好少见喺唔喺惊被炒,唔感蛇王 咧 原帖由 gdut_stu 于 2008-12-30 00:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
记得加最多给我
你想太多了 小yt考完试咪啊!?
回复 11572楼 小YT@小YT 的帖子
喺前面加个负号 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-30 00:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif嚟嚟,散D俾哥哥用下先
无了
轮到你散了 原帖由 Royce 于 2008-12-30 00:00 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
怎么中午散,明知道我中午不上网的
留10分比你 冇人加分,准备丿 求分啊~~~~无人加比我噶
长MJ~~~分~~~ 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-30 00:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
小yt考完试咪啊!?
还有3科 又不见你加俾我 冇分了,中午散完
回复 11581楼 小YT@小YT 的帖子
好快考完嗟 原帖由 MJ名字不能太帅 于 2008-12-30 00:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifTT你好加分了喔,发烂渣
无分叫我点加
我都想发烂渣