TT你好加分了喔,发烂渣
原帖由 MJ名字不能太帅 于 2008-12-30 00:06 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
又不见你加俾我
我散分果阵你都5出现 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-30 00:06 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好快考完嗟
非常讨厌考试 原帖由 Soga 于 2008-12-30 00:08 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
散完喇
回复 11588楼 小YT@小YT 的帖子
想中午,你啱散完,我先杀到回复 11589楼 小YT@小YT 的帖子
冇人唔讨厌噶 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-30 00:10 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif想中午,你啱散完,我先杀到
下次请早喇 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-30 00:11 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
冇人唔讨厌噶
老师 丿
各位早透
回复 11594楼 小YT@小YT 的帖子
老师要出卷,老师要睇住D人唔俾人出猫,老师要改卷,老师要登记成绩!其实佢地都会觉得烦 晚安好梦 打小人好好笑 散分 来拿分的,套 无人苏我 占多个屎坑 come on ,marks! 分,来