其实我之前有个谂法,想稳帮人嚟我度打边炉~
来我新屋度 听晚去
回复 82楼 阿me 的帖子
她五系话听晚五得闲咩? 打左边炉就五去烧烤啦回复 84楼 朗笑天下~ 的帖子
甘你唔好去打边炉啦。我地去打就得啦 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 00:44 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif得喔,不如冇去烧烤啦,去你度打边炉算啦
我系觉得嚟我度几方便,买野又方便,但我度咩都无,连电磁炉都无~
回复 86楼 休闲小妖 的帖子
电磁炉我可以借~~!回复 85楼 阿me 的帖子
信五信好似烧小玉甘烧你啊啦~~!回复 88楼 朗笑天下~ 的帖子
你傻噶 刚刚一班男仔踩单车经过楼下,一个大哎,女生节快乐啊,有一女仔声音答:送礼物啊,
强啊! 我可以报名么。。
回复 91楼 chriszhu 的帖子
非常欢迎回复 91楼 chriszhu 的帖子
顺便问,你几时去车展啊?有票么?回复 91楼 chriszhu 的帖子
一起吧~~回复 90楼 阿me 的帖子
男的答曰;送我给你好么?女的含羞答答的走回了宿舍~~~衰人 原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:09 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
顺便问,你几时去车展啊?有票么? 21到23号其中一日去吧。。。没免费票。。不过听说门口有试驾。。。试驾完后会送你票。。。 原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 00:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我系觉得嚟我度几方便,买野又方便,但我度咩都无,连电磁炉都无~ 我有电磁炉~~ 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 01:12 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
一起吧~~ 呵呵。到时候哦叫我拉。
回复 97楼 chriszhu 的帖子
你个炉有几大? 原帖由 chriszhu 于 2008-11-15 01:13 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif21到23号其中一日去吧。。。没免费票。。不过听说门口有试驾。。。试驾完后会送你票。。。 会唔会排队排死人啊?
我同学有半价的。。。