木月十三 发表于 2008-11-15 01:42

原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 01:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
改左去打边炉啦
有得考虑~~~~~~·有时间葛话

阿me 发表于 2008-11-15 01:43

突然念到我想食狗肉煲,我地就狗肉煲做边炉汤底啦

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:43

回复 161楼 木月十三 的帖子

五系话系呢个星期日咩?

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:43

回复 162楼 阿me 的帖子

好残忍啊~~~55人类噶朋友好可怜,肥me你好残忍

阿me 发表于 2008-11-15 01:43

回复 161楼 木月十三 的帖子

你快D考虑啊我多么的挂住你呀

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:44

回复 165楼 阿me 的帖子

13,呼唤13~~!

EMMANUEL 发表于 2008-11-15 02:54

有无女色架?

wo唔咬你 发表于 2008-11-15 03:26

有男色

顶你个肺啊 发表于 2008-11-15 09:34

:shy:

littleonelittle 发表于 2008-11-15 10:19

原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:43 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
突然念到我想食狗肉煲,我地就狗肉煲做边炉汤底啦

赞成...边个话我地残忍嘅就摞佢来做汤底

西七8楼我住晒~ 发表于 2008-11-15 10:43

好残忍

注定成仙 发表于 2008-11-15 10:44

回复 171楼 西七8楼我住晒~ 的帖子

好,就用牛佬嚟做汤底

西七8楼我住晒~ 发表于 2008-11-15 10:44

我中意牛肉汤底

西七8楼我住晒~ 发表于 2008-11-15 10:45

加点分啦BC仙

休闲小妖 发表于 2008-11-15 10:46

回复 173楼 西七8楼我住晒~ 的帖子

啱晒啦~
到时就摞你嚟做汤底~


PS。无分

西七8楼我住晒~ 发表于 2008-11-15 10:47

回复 175楼 休闲小妖 的帖子

出本尊

休闲小妖 发表于 2008-11-15 10:48

回复 176楼 西七8楼我住晒~ 的帖子

本尊都无分
仲有两个小MJ有少少分~
懒得换,你都唔在乎噶十几分啦

西七8楼我住晒~ 发表于 2008-11-15 10:49

回复 177楼 休闲小妖 的帖子

积少成多,滴水成河

休闲小妖 发表于 2008-11-15 10:49

回复 178楼 西七8楼我住晒~ 的帖子

唔换号,甘麻烦

西七8楼我住晒~ 发表于 2008-11-15 10:59

页: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11
查看完整版本: 改成烧烤贴 (顺便直击刚才东十三楼下。。)