回复 121楼 朗笑天下~ 的帖子
你个啤酒肚好肥回复 122楼 休闲小妖 的帖子
我五饮酒噶~~ 减左好多啦,减出小蛮腰了回复 123楼 朗笑天下~ 的帖子
大肚腩点来噶? 原帖由 chriszhu 于 2008-11-15 01:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif老师上课的话。。。几时去?? 星期三挂我。 原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 01:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你个啤酒肚好肥 ...... 原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 01:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
大肚腩点来噶? 几时可以去打边炉啊?
回复 128楼 阿me 的帖子
星期日晚我就听日唔得闲~
以后都未有人约 原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 01:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你个啤酒肚好肥 引用下
回复 125楼 休闲小妖 的帖子
比人搞大左 原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 01:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif星期日晚 好野,大家听到啦! 原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
星期三挂我。 开幕果日应该五多人。。专业日,,媒体日。。应该普通人五比入。。 顶甘多位,拿我个肚来讲笑
回复 131楼 朗笑天下~ 的帖子
啤酒搞大的 好,就星期日晚啦~! 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 01:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif比人搞大左 原来你个肚系被人搞大左噶!! 我五饮酒啦,大家米引诱我~~~! 我晚安啦~
好眼训,听日仲有野做~
到时Q上倾~