朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:29

我很瘦的~~皮包骨

休闲小妖 发表于 2008-11-15 01:30

回复 121楼 朗笑天下~ 的帖子

你个啤酒肚好肥

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:31

回复 122楼 休闲小妖 的帖子

我五饮酒噶~~

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:32

减左好多啦,减出小蛮腰了

休闲小妖 发表于 2008-11-15 01:32

回复 123楼 朗笑天下~ 的帖子

大肚腩点来噶?

阿me 发表于 2008-11-15 01:32

原帖由 chriszhu 于 2008-11-15 01:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
老师上课的话。。。几时去?? 星期三挂我。

chriszhu 发表于 2008-11-15 01:32

原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 01:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你个啤酒肚好肥 ......

阿me 发表于 2008-11-15 01:32

原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 01:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
大肚腩点来噶? 几时可以去打边炉啊?

休闲小妖 发表于 2008-11-15 01:32

回复 128楼 阿me 的帖子

星期日晚
我就听日唔得闲~
以后都未有人约

阿me 发表于 2008-11-15 01:32

原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 01:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你个啤酒肚好肥 引用下

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:32

回复 125楼 休闲小妖 的帖子

比人搞大左

阿me 发表于 2008-11-15 01:33

原帖由 休闲小妖 于 2008-11-15 01:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
星期日晚 好野,大家听到啦!

chriszhu 发表于 2008-11-15 01:33

原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
星期三挂我。 开幕果日应该五多人。。专业日,,媒体日。。应该普通人五比入。。

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:33

顶甘多位,拿我个肚来讲笑

休闲小妖 发表于 2008-11-15 01:33

回复 131楼 朗笑天下~ 的帖子

啤酒搞大的

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:33

好,就星期日晚啦~!

阿me 发表于 2008-11-15 01:34

原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 01:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
比人搞大左 原来你个肚系被人搞大左噶!!

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:34

我五饮酒啦,大家米引诱我~~~!

休闲小妖 发表于 2008-11-15 01:34

我晚安啦~
好眼训,听日仲有野做~
到时Q上倾~

朗笑天下~ 发表于 2008-11-15 01:35

回复 137楼 阿me 的帖子

嘘~~!细声D啦,米比甘多人知
页: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11
查看完整版本: 改成烧烤贴 (顺便直击刚才东十三楼下。。)