开幕果日应该五多人。。专业日,,媒体日。。应该普通人五比入。。 训觉再计划吧 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 01:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我五饮酒啦,大家米引诱我~~~! 我都五饮酒既~~~
回复 139楼 休闲小妖 的帖子
晚安~~dreama good dream 我都训觉好眼训 原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:35 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif训觉再计划吧 晚安了。。肥ME。。 大家,晚安~!发个好梦 so early to sleep//
回复 142楼 chriszhu 的帖子
吹水五抹嘴 <----小肥me,训觉去。全世界晚安
回复 149楼 阿me 的帖子
大肥me,晚安~! 烧烤唔系几中意~~~~~~~~ 原帖由 木月十三 于 2008-11-15 01:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif烧烤唔系几中意~~~~~~~~ 十三..HI。。包包稳翻未~~
回复 151楼 木月十三 的帖子
改左去打边炉啦 13系米在西区贴过寻物启事? 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 01:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif改左去打边炉啦 我多系觉得烧烤好。。 原帖由 木月十三 于 2008-11-15 01:38 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
烧烤唔系几中意~~~~~~~~ 十三师兄。打边炉啊!星期日晚!
回复 155楼 chriszhu 的帖子
冇所谓啦,体大众意见 原帖由 chriszhu 于 2008-11-15 01:39 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif十三..HI。。包包稳翻未~~
我帮人代发葛 唔系我自己葛~~~~~~~ 原帖由 chriszhu 于 2008-11-15 01:40 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我多系觉得烧烤好。。 考虑烧烤打边炉一齐啦!