回复 98楼 chriszhu 的帖子
体她地定几时先~~到时PM你~ 大家带多几个就系啦 原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:17 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif会唔会排队排死人啊?
我同学有半价的。。。 五会既就会好逼。。。半价呀??到时候一起买咯~~不如~~
回复 103楼 chriszhu 的帖子
你要就话我知啦 穷人路过下~~~回复 105楼 朗笑天下~ 的帖子
扮蟹 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 01:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你个炉有几大? 电磁炉正常大小。。
回复 106楼 阿me 的帖子
晚饭都冇得吃,一日吃一餐,养得自己好瘦 原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你要就话我知啦 即系20文么??肥ME几号去?
回复 108楼 朗笑天下~ 的帖子
甘我带多个去就够啦 原帖由 chriszhu 于 2008-11-15 01:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif即系20文么??肥ME几号去? 是的,如果我同学唔赚我钱既话。
我未决定啊,会避开星期六日咯 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-11-15 01:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
晚饭都冇得吃,一日吃一餐,养得自己好瘦 明显你在减肥 原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
是的,如果我同学唔赚我钱既话。
我未决定啊,会避开星期六日咯 星期五去拉。。。。
回复 113楼 chriszhu 的帖子
星期五,老师唔来上课 我就去 影多DMM相比我体下哇~~ 冇钱去~~~ 无视朗少 比电话MM先 原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif星期五,老师唔来上课 我就去 老师上课的话。。。几时去?? 原帖由 阿me 于 2008-11-15 01:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无视朗少 系咯。。肥ME都未减肥。。