比你拣你拣边条链~~~~你又拣边对鞋~~~
RT拣男仔手链:
[ 本帖最后由 小YT@小YT 于 2009-1-11 00:11 编辑 ] 都五拣~~:biggrin: :huffy: 我已经把图缩小了,为什么还是那么大 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-12-12 21:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
都五拣~~:biggrin:
随便你 拣LZ 我5系可以选择既行列 哦YT,要拣来送比人~~
手表都唔带,手链更加冇可能啦. 原帖由 大飞猪 于 2008-12-12 21:21 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哦YT,要拣来送比人~~
手表都唔带,手链更加冇可能啦.
如果你带你拣边样 点解无人拣噶 :kiss: 送男仔,太强大拉挂
回复 8楼 小YT@小YT 的帖子
黑色个款 原帖由 伤枫悲秋 于 2008-12-12 21:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif:kiss: 送男仔,太强大拉挂
:kiss: 好出奇咩~~~ 2 1 小yt大yt晚上好 绵羊拖,今天在校道看到有
10块一双~~不过白色太容易脏,所以没买 原帖由 大飞猪 于 2008-12-12 21:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
黑色个款
其实我都觉得黑色果款好睇d~~~
不过另外一条质地好d
回复 10楼 伤枫悲秋 的帖子
好正常姐 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-12 21:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif2 1 小yt大yt晚上好
晚上好~~~
你中意褐色果款 原帖由 长信不如短信 于 2008-12-12 21:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
绵羊拖,今天在校道看到有
10块一双~~不过白色太容易脏,所以没买
好抵好舒服 to be honest~手鏈都唔好睇,男生還是帶個手表型仔D