盼盼 发表于 2008-12-28 15:06

Kation 发表于 2008-12-28 15:06

回复 100楼 盼盼 的帖子

:cry: :cry: 甘严重。。

Kation 发表于 2008-12-28 15:10

:victory: 看贴了,懂了。。

kyof8547 发表于 2008-12-28 16:34

原帖由 kenle 于 2008-12-28 12:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
樓上心動了麼??
我怕变激情

影之歌 发表于 2008-12-28 17:26

原帖由 盼盼 于 2008-12-28 14:46 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
需要回味那个自己发贴自己加精的版主申请超版时遭到所有人否定最终他以一敌百的精彩片段吗?


说啊,最好在后院开个贴帮我宣传一下,我好怕怕哦~

盼盼 发表于 2008-12-28 17:32

回复 105楼 影之歌 的帖子

想搏出位?
你已经够出位了~

影之歌 发表于 2008-12-28 17:34

对了楼主,以前你也发过一个帖子投诉某人PM你,对你发表了一些在我看来很客观的评价。内容我还记得,请允许我就借用一下:“姐仔,今晚唔使去企街啊?”

影之歌 发表于 2008-12-28 17:38

目标达到,匿~:lol:

影之歌 发表于 2008-12-28 17:43

哟~居然不呛我了,又找哪位版主打小报告去啦?

流云飞雪 发表于 2008-12-28 18:07

我要来灭火

盼盼 发表于 2008-12-28 18:17

回复 108楼 影之歌 的帖子

:lol: 我都唔明你哋D精神病人係米都係咁得闲嘅~
咁又係~
日日除咗食完饭等食药都冇咩做了~

盼盼 发表于 2008-12-28 18:18

摆明都费事睬你啦~
仲懒係以为自己掌握咗咩neimu咁嚟扮正义挑衅我~
我听讲你D威水史都唔少啦~
成日最识就诋毁女仔~
係米因为觉得女仔冇男仔咁有攻击性~
所以就专门借住虾女仔达到你哋自认为成功嘅英雄行为啊?
死cheap精~

流云飞雪 发表于 2008-12-28 18:22

回复 112楼 盼盼 的帖子

盼盼姐好强悍

盼盼 发表于 2008-12-28 18:37

你哋有冇见过一个男人因为睇唔到一个女仔嘅PP就专门发贴闹人哋"不要脸"?
你哋有冇见过一个男人三番五次呃人话有事想加某个女仔PP就为咗睇人哋QQ空间PP啊?
你哋有冇见过一个男人失惊无神见到某个女仔发贴都一定要走出来话"我不屑LZ的贴"~仲死喺度唔肯走要回贴啊?
你哋会唔会觉得不可思议啊?
我都係不幸知道几单咋~
实在太难以置信了~
呢个竟然都係男人喔~

顶你个头吖 发表于 2008-12-28 18:38

大字报。。

盼盼 发表于 2008-12-28 18:38

回复 115楼 顶你个头吖 的帖子

你中意我下次写你

顶你个头吖 发表于 2008-12-28 18:40

回复 116楼 盼盼 的帖子

无兴趣出名。。
PS:114#的系“加某个女仔QQ”挂

≮华★仔≯ 发表于 2008-12-28 18:41

原帖由 盼盼 于 2008-12-28 18:37 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
你哋有冇见过一个男人因为睇唔到一个女仔嘅PP就专门发贴闹人哋"不要脸"?
你哋有冇见过一个男人三番五次呃人话有事想加某个女仔PP就为咗睇人哋QQ空间PP啊?
你哋有冇见过一个男人失惊无神见到某个女仔发贴都一定要走 ...
...有甘低格既男仔?唔系呱..冇品到如此的地步...

吖C 发表于 2008-12-28 18:42

是不是最近搞什么论坛冲击热潮

没带礼物过去是很没礼貌的

看LZ就是被骂的份啦

吖C 发表于 2008-12-28 18:43

下次过去带两刷蕉啦··········
页: 1 2 3 4 5 [6] 7
查看完整版本: 华师的同学好热情呀~~总是PM偶~~~