不过我有学习····我做事有分寸~~ 哦,学习型流氓 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 12:12 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
其实骨子里坏比外表坏更加吸引·····
错,钟意外表坏,但内在好既人..甘系好嘎...你唔觉得咩..平时鬼甘死衰..但有事起黎就鬼甘好人....尼d先系无敌嘎...我一直想做甘既人..可惜e+都未成功 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-14 12:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
错,钟意外表坏,但内在好既人..甘系好嘎...你唔觉得咩..平时鬼甘死衰..但有事起黎就鬼甘好人....尼d先系无敌嘎...我一直想做甘既人..可惜e+都未成功 因为撕弟里外都坏 原帖由 小虾米 于 2009-1-14 12:17 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
因为撕弟里外都坏
...我内在好嘎....我外表未够坏者...
回复 41楼 小虾米 的帖子
哩种构词结构~~令我捻到非典型性肺炎···· 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 12:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif哩种构词结构~~令我捻到非典型性肺炎···· 看到你只想这样
回复 46楼 小虾米 的帖子
原来我在你心目中还是好小孩·· 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 12:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif原来我在你心目中还是好小孩·· 是啊,而且越装坏越5似,我觉得好得意啊
[ 本帖最后由 小虾米 于 2009-1-14 12:32 编辑 ] 查实我一直都左紧坏人:huffy:
回复 48楼 小虾米 的帖子
不要啦····你当我坏D啦·· 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 12:32 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif不要啦····你当我坏D啦··
好多野..唔可以当嘎 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 12:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不要啦····你当我坏D啦·· 我都想,鬼叫你天生系咁得意
回复 51楼 ≮华★仔≯ 的帖子
师弟····你五好同师姐讲道理啦··· 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-14 12:33 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif好多野..唔可以当嘎 撕弟讲得无有错拉
回复 52楼 小虾米 的帖子
鬼叫你天生口花花···· 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 12:34 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif师弟····你五好同师姐讲道理啦···
细路....你以为你识得多过我咩
回复 56楼 ≮华★仔≯ 的帖子
你甘叫师姐·····摆明就五岩规矩····· 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 12:34 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif鬼叫你天生口花花···· 我其实系好忠厚老实噶,系都5信我 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 12:36 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
你甘叫师姐·····摆明就五岩规矩·····
哈哈...我几时叫过你shijie啊..细路...!!! 原帖由 小虾米 于 2009-1-14 12:36 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我其实系好忠厚老实噶,系都5信我
此人不诚实,慎离慎离