我真的不要做乖乖牌··· 嗯!好!明白
回复 81楼 小愚儿 的帖子
过路费···FY税···· 免收可以么回复 84楼 小愚儿 的帖子
甘卖身抵债啦··· 小鱼你都要.....你饥不择食了回复 86楼 ≮华★仔≯ 的帖子
你自己捻歪左····都成日叫你五好捻甘多噶啦·····
师弟就系师弟~~
回复 86楼 ≮华★仔≯ 的帖子
家下我好差咩 我好多时就系谂得唔够多............细路..你冇扮老成喔回复 88楼 小愚儿 的帖子
就系咯····小鱼不知道几靓仔···· 家下有人歧视光头佬阿
回复 89楼 ≮华★仔≯ 的帖子
五好叫我细路~~我系你师姐····· 原帖由 小愚儿 于 2009-1-14 13:00 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif家下有人歧视光头佬阿
我个头都好光下.我出街都要戴帽... 原帖由 多啦D梦 于 2009-1-14 13:01 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
五好叫我细路~~我系你师姐·····
从来唔叫你shijie 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-14 13:03 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我个头都好光下.我出街都要戴帽... 绿色的? 原帖由 小虾米 于 2009-1-14 13:07 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
绿色的?
额.......灰黄...浅黑 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-14 13:09 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
额.......灰黄...浅黑 上次自修见个傻佬带毡帽 原帖由 小虾米 于 2009-1-14 13:17 发表 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
上次自修见个傻佬带毡帽
好彩唔系我..我自习唔戴帽...我行街先戴..入屋就除咗嘎啦 做欲女噶话会好受欢迎 原帖由 ≮华★仔≯ 于 2009-1-14 13:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好彩唔系我..我自习唔戴帽...我行街先戴..入屋就除咗嘎啦 个傻佬傻到HI甘,仲以为自己好有型