仲元人进
各位仲元既师兄师姐师弟师妹,知唔知有无仲元系广工既群啊?我想入,突然间好怀念仲元
挂住以前湖里面既小鸭鸭 果然厉害,仲元
仲记得高三果时,老师去参观完仲元
翻离闹我地,你体下你地系米读书噶 好陌生既 仲元 原帖由 伤枫悲秋 于 2009-2-12 12:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
果然厉害,仲元
仲记得高三果时,老师去参观完仲元
翻离闹我地,你体下你地系米读书噶
可能我系仲元当时无乜感觉,不过后来知道其他学校既情况后
发现仲元真系间好学校,老师唔会管得太死学生
不过大家系足够自由既情况下都会好努力学习
回复 跷跷板 工大牛奶糖 的帖子
你地果D太自觉啦难为我地老师管都管5掂
仲元虽然叫B类,但系通常统考都分左去A果面
回复 5楼 伤枫悲秋 的帖子
仲元系A类啊~~~最近三年貌似高考广州第一,平均分
回复 6楼 工大牛奶糖 的帖子
哦,我思想还留在当年正常噶
套用老师果句,广州D学生都5系读书噶
回复 7楼 伤枫悲秋 的帖子
系啊,好似我哩D就真系唔系读书既回复 6楼 工大牛奶糖 的帖子
仲元高考平均分最高???确实我悟系太相信.执信省实去左边.....回复 9楼 占士大帝 的帖子
去探MISS,距讲噶之后我有个同学,距爹爹系主任,又系甘讲
回复 9楼 占士大帝 的帖子
我地果年都超左啦……全市最高系仲元啊……不过又系一间5系正常人读得掂噶学校
据闻D人同华附甘读噶……命都无 睇来广州果六间恶野中学开始衰落了,比番禺超过了
回复 12楼 占士大帝 的帖子
五间,华附基本上保送噶,边使高考回复 13楼 伤枫悲秋 的帖子
我地以前期末六校联考,眼尾都悟稍下其他学校回复 11楼 伤枫悲秋 的帖子
甘我唔觉得仲元D人系甘变态喔~~可能自己身在其中无乜感觉
但系我地班果D考探花榜眼既
貌似平时都唔会好努力读书
回复 14楼 占士大帝 的帖子
我知啊我知啊回复 14楼 占士大帝 的帖子
我记得我地以前都有四校定唔知系六校联考喔~~不过好似顺德一中,秀全中学,同唔知咩中学
回复 15楼 工大牛奶糖 的帖子
通常叻果D系5使好勤力噶但系一个班里面呢D绝对系少数
所以勤力噶多
加上我地老师去体噶系文科班
绝对恐怖好多 我地仲元好惨,成日都比广州六校既人睇唔起
不过我地有实力