回复 26楼 工大牛奶糖 的帖子
我听闻过“仲元”,都好多年前噶事噜~~~无可否认,老4区以外的周边城区,那些好的学校一般都聚集了当地的精英,而且学生也相对纯朴,容易控制和管理,
自然就比活得自由精彩的老4区孩子们有优势...
而外区学校更是得到当地政府的强烈支持,当然比资源被广泛分薄的老区学校好 本人高三既时候简直就系数学白痴
不过班主任教数学,我又系书记兼班长
成日比距训话,高考数学有飞跃性提高,居然有600+ 秀全MS是尖子很强,但总体一般
回复 39楼 工大牛奶糖 的帖子
:kiss: 你5系同我同届噶咩回复 39楼 工大牛奶糖 的帖子
哦,大学悟需要学语文了,数学就.....回复 38楼 伤枫悲秋 的帖子
花都有成8间高中,而我就读果间几乎系全区最差,我记得有次开级会,个死扑街副校长同我地讲,我地呢间F级噶学校点同人地争~!无语回复 44楼 伤枫悲秋 的帖子
我06噶,你呢?回复 46楼 朗笑天下~ 的帖子
我地通常F类噶未必系最差通常D果D先差因为F类有一部分无本地户口但系又5想比赞助噶学生
回复 47楼 工大牛奶糖 的帖子
07,我一直以为你同我同一级 一个中小学好朋友,中考全番禺第二,去左华附之后考去北大,不过已经举家移民加拿大,难怪距好似失踪甘
回复 49楼 伤枫悲秋 的帖子
我系师姐~~我系大师姐回复 48楼 伤枫悲秋 的帖子
最衰以前我地五可以报其他镇噶学校啦,如果五系,我都五使留在自己镇就读果间学校啦~~~一D学习气氛都冇,个个都心散都死。回复 51楼 工大牛奶糖 的帖子
师兄在此回复 48楼 伤枫悲秋 的帖子
乜原来有F类学校噶?未听闻过有分甘多类噶咩?
回复 54楼 工大牛奶糖 的帖子
个副校长讲得夸张左遮回复 52楼 朗笑天下~ 的帖子
就算广州八区都5系个个区可以夸啦不过老四区就着数D啦 貌似有E级别