不再熬夜 发表于 2009-2-12 16:17

:kiss: :kiss:

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 17:38

牛B仔 发表于 2009-2-13 13:51

咩湖里有鸭个咩?记得以前篮球掉进湖里,想用扔石头的方法让篮球飘回来,学了机械波之后先知道系无用噶。

xiaobaiying 发表于 2009-2-13 14:58

仲元都考去广工。。。。。。。。这样羞耻噶事情,谁还会开群。。。。。。。。

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:10

回复 83楼 牛B仔 的帖子

好怀疑你系咪仲元噶?

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:10

回复 84楼 xiaobaiying 的帖子

仲元每年貌似都有50+人考去广工喔!

漠月 发表于 2009-2-13 15:12

广东仲元中学始创于1934年春,是为纪念孙中山先生的得力助手、著名民主革命家邓仲元先生而命名的一所纪念中学。

原来是同姓滴

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:14

回复 87楼 漠月 的帖子

你姓邓啊?

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:15

今年75周年啦,唔知会唔会搞校庆呢
记得5年前校庆,搞到好盛大
身为团委既人,我就同我地部长去左附近既茶楼饮茶
后来睇新闻,比D报评人话我地学校铺张浪费

漠月 发表于 2009-2-13 15:15

原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-13 15:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你姓邓啊?

糖果怎么这样聪明

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:18

回复 90楼 漠月 的帖子

俗话说得好“俺不是盖的”

漠月 发表于 2009-2-13 15:23

原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-13 15:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
俗话说得好“俺不是盖的”
我知道你是挤的

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:29

回复 92楼 漠月 的帖子

:kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

牛B仔 发表于 2009-2-13 15:32

我是03届的毕业生。嘻嘻

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:35

回复 94楼 牛B仔 的帖子

师兄~~~~点称呼啊?

牛B仔 发表于 2009-2-13 15:38

回复 95楼 工大牛奶糖 的帖子

睇5到咩,姓牛名B仔吖嘛,死啦,暴露自己优等生身份添。

漠月 发表于 2009-2-13 15:39


好痛苦。。。

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:40

回复 96楼 牛B仔 的帖子

有乜所谓啊~~

工大牛奶糖 发表于 2009-2-13 15:41

回复 97楼 漠月 的帖子

你做咩甘痛苦啊?
莫非你要过单身情人节?

牛B仔 发表于 2009-2-13 15:44

其实仲元5系好劲,但系我仲系中意距。
页: 1 2 3 4 [5] 6
查看完整版本: 仲元人进