回复 83楼 牛B仔 的帖子
好怀疑你系咪仲元噶?回复 84楼 xiaobaiying 的帖子
仲元每年貌似都有50+人考去广工喔! 广东仲元中学始创于1934年春,是为纪念孙中山先生的得力助手、著名民主革命家邓仲元先生而命名的一所纪念中学。原来是同姓滴
回复 87楼 漠月 的帖子
你姓邓啊? 今年75周年啦,唔知会唔会搞校庆呢记得5年前校庆,搞到好盛大
身为团委既人,我就同我地部长去左附近既茶楼饮茶
后来睇新闻,比D报评人话我地学校铺张浪费 原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-13 15:14 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你姓邓啊?
糖果怎么这样聪明
回复 90楼 漠月 的帖子
俗话说得好“俺不是盖的” 原帖由 工大牛奶糖 于 2009-2-13 15:18 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif俗话说得好“俺不是盖的”
我知道你是挤的
回复 92楼 漠月 的帖子
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: 我是03届的毕业生。嘻嘻回复 94楼 牛B仔 的帖子
师兄~~~~点称呼啊?回复 95楼 工大牛奶糖 的帖子
睇5到咩,姓牛名B仔吖嘛,死啦,暴露自己优等生身份添。好痛苦。。。
回复 96楼 牛B仔 的帖子
有乜所谓啊~~回复 97楼 漠月 的帖子
你做咩甘痛苦啊?莫非你要过单身情人节? 其实仲元5系好劲,但系我仲系中意距。