工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:40

回复 53楼 占士大帝 的帖子

我就快变全校最老啦!
希望建筑既师兄唔好离开大学城

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:40

广州甘多个区,个个区都悟同政策

朗笑天下~ 发表于 2009-2-12 13:40

回复 58楼 工大牛奶糖 的帖子

以前边系读书噶,就来二模,但朋友生日,都同班朋友饮酒饮到醉果只

顶你只牛啊 发表于 2009-2-12 13:41

仲元系唔错啊

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:41

回复 61楼 工大牛奶糖 的帖子

你系想悟变最老还是想成日见到啊边个啊?

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:41

我地班D男生经常去通宵打机,好似唔使学甘,不过个个成绩都唔差

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:42

回复 65楼 占士大帝 的帖子

不全对
我系唔想变最老,不过我唔想见到距
有句说话叫“相见不如不见”
我有深刻体会
不过我希望距会系我身边

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:43

点解讲左甘耐,都无一个仲元噶!!!

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:45

回复 67楼 工大牛奶糖 的帖子

有只歌叫相见不如怀念

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:46

我高中系翻去混噶,特别高三
通常恐怖D噶老师就5训,睁大眼发呆
老师善良D噶就训
得闲骚扰下隔离位
搞到最尾果个自修月
我隔离位同我讲
你翻屋企玩啦
米系度搞搞阵

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:47

回复 69楼 占士大帝 的帖子

11个月啦
我都唔知应该在讲D乜

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:48

回复 71楼 工大牛奶糖 的帖子

我一直都以为时间系最好既良药,睇来都要因人而异常

有点高傲 发表于 2009-2-12 13:53

高三的时候,比班主任话我不知所谓...

依家好想翻去寸距一锅...

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:55

无校友都系好事,米好似我甘有个BC TAI甘噶校友,真系前世5收

Ktion 发表于 2009-2-12 13:57

:cry: :cry: 我也想起我好玩的高中生活

占士大帝 发表于 2009-2-12 14:04

回复 76楼 有点高傲 的帖子

CLARM DOWN

有点高傲 发表于 2009-2-12 14:09

论BC,后院除了猪欢同SR,其他人都只能望猪欣项背...

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 14:09

拆楼你都体到

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 14:20

竟然学我拆楼

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 15:34

回复 72楼 占士大帝 的帖子

我宁愿我可以
页: 1 2 3 [4] 5 6
查看完整版本: 仲元人进