工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:40
回复 53楼 占士大帝 的帖子
我就快变全校最老啦!
希望建筑既师兄唔好离开大学城
占士大帝
发表于 2009-2-12 13:40
广州甘多个区,个个区都悟同政策
朗笑天下~
发表于 2009-2-12 13:40
回复 58楼 工大牛奶糖 的帖子
以前边系读书噶,就来二模,但朋友生日,都同班朋友饮酒饮到醉果只
顶你只牛啊
发表于 2009-2-12 13:41
仲元系唔错啊
占士大帝
发表于 2009-2-12 13:41
回复 61楼 工大牛奶糖 的帖子
你系想悟变最老还是想成日见到啊边个啊?
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:41
我地班D男生经常去通宵打机,好似唔使学甘,不过个个成绩都唔差
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:42
回复 65楼 占士大帝 的帖子
不全对
我系唔想变最老,不过我唔想见到距
有句说话叫“相见不如不见”
我有深刻体会
不过我希望距会系我身边
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:43
点解讲左甘耐,都无一个仲元噶!!!
占士大帝
发表于 2009-2-12 13:45
回复 67楼 工大牛奶糖 的帖子
有只歌叫相见不如怀念
伤枫悲秋
发表于 2009-2-12 13:46
我高中系翻去混噶,特别高三
通常恐怖D噶老师就5训,睁大眼发呆
老师善良D噶就训
得闲骚扰下隔离位
搞到最尾果个自修月
我隔离位同我讲
你翻屋企玩啦
米系度搞搞阵
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:47
回复 69楼 占士大帝 的帖子
11个月啦
我都唔知应该在讲D乜
占士大帝
发表于 2009-2-12 13:48
回复 71楼 工大牛奶糖 的帖子
我一直都以为时间系最好既良药,睇来都要因人而异常
有点高傲
发表于 2009-2-12 13:53
高三的时候,比班主任话我不知所谓...
依家好想翻去寸距一锅...
伤枫悲秋
发表于 2009-2-12 13:55
无校友都系好事,米好似我甘有个BC TAI甘噶校友,真系前世5收
Ktion
发表于 2009-2-12 13:57
:cry: :cry: 我也想起我好玩的高中生活
占士大帝
发表于 2009-2-12 14:04
回复 76楼 有点高傲 的帖子
CLARM DOWN
有点高傲
发表于 2009-2-12 14:09
论BC,后院除了猪欢同SR,其他人都只能望猪欣项背...
伤枫悲秋
发表于 2009-2-12 14:09
拆楼你都体到
伤枫悲秋
发表于 2009-2-12 14:20
竟然学我拆楼
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 15:34
回复 72楼 占士大帝 的帖子
我宁愿我可以