伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:19

回复 19楼 工大牛奶糖 的帖子

5关事,历史区域问题

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:20

回复 20楼 伤枫悲秋 的帖子

我知啊,距地系广州内区六校,我地系其他六校

Tai 发表于 2009-2-12 13:20

再次感叹一句,高考再高分,都不如局里有个人...

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:21

回复 18楼 伤枫悲秋 的帖子

我觉得文科班好攰

Tai 发表于 2009-2-12 13:22

高考哪科不累~~?

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:22

回复 21楼 伤枫悲秋 的帖子

唉~~当一个广雅既人问我:“你广州边间噶”
我答“仲元”
距话“乜广州有间甘既学校噶?我都未听过先,我广雅噶”
重要讲得充满鄙视既味道,好似距广雅好叻甘!!!

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:23

回复 25楼 Tai 的帖子

生物啊!我觉得读生物好轻松

朗笑天下~ 发表于 2009-2-12 13:23

回复 26楼 工大牛奶糖 的帖子

我以前间学校仲差啦:cry:

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:25

回复 20楼 伤枫悲秋 的帖子

糖糖成绩还是不错的,除了数学.....

朗笑天下~ 发表于 2009-2-12 13:25

以前我读间学校几乎全区最差~~~以前自己考中考,中途超级肚痛兼想上厕所,搞到考试都冇晒心机。结果出左成绩,差2分上区重点。:cry:

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:25

回复 26楼 工大牛奶糖 的帖子

广雅都5错,不过近年差左
距5系歧视
系距5G有呢间学校
因为我都系到高三个老师参观过先知道

Tai 发表于 2009-2-12 13:26

回复 27楼 工大牛奶糖 的帖子

高中噶时候,嘻嘻,嘻嘻,嘻嘻嘻...唔系D就E,最唔掂就系生物...

简直噩梦,有次仲考出30+惊恐成绩,几个老师一齐稳我谈心,都算经典...

朗笑天下~ 发表于 2009-2-12 13:27

回复 31楼 伤枫悲秋 的帖子

我读高中果阵都知道仲元啦

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:28

回复 26楼 工大牛奶糖 的帖子

可能距确实悟知咧

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:28

回复 33楼 朗笑天下~ 的帖子

我知道全花都最好噶系秀全,不过都系高三先G

EMMANUEL 发表于 2009-2-12 13:29

以前的她好似系仲元嘎

朗笑天下~ 发表于 2009-2-12 13:30

回复 35楼 伤枫悲秋 的帖子

秀全在广州B级学校来讲宜家麻麻地~~~我记得05年果届高考上重点线系百分之40几

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:32

回复 37楼 朗笑天下~ 的帖子

但系传说中系全花都最好

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:32

回复 29楼 占士大帝 的帖子

师兄,你错啦,我高考最差唔系数学,系语文,得500多D

朗笑天下~ 发表于 2009-2-12 13:33

回复 38楼 伤枫悲秋 的帖子

五系传说,系事实
页: 1 [2] 3 4 5 6
查看完整版本: 仲元人进