伤枫悲秋
发表于 2009-2-12 13:19
回复 19楼 工大牛奶糖 的帖子
5关事,历史区域问题
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:20
回复 20楼 伤枫悲秋 的帖子
我知啊,距地系广州内区六校,我地系其他六校
Tai
发表于 2009-2-12 13:20
再次感叹一句,高考再高分,都不如局里有个人...
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:21
回复 18楼 伤枫悲秋 的帖子
我觉得文科班好攰
Tai
发表于 2009-2-12 13:22
高考哪科不累~~?
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:22
回复 21楼 伤枫悲秋 的帖子
唉~~当一个广雅既人问我:“你广州边间噶”
我答“仲元”
距话“乜广州有间甘既学校噶?我都未听过先,我广雅噶”
重要讲得充满鄙视既味道,好似距广雅好叻甘!!!
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:23
回复 25楼 Tai 的帖子
生物啊!我觉得读生物好轻松
朗笑天下~
发表于 2009-2-12 13:23
回复 26楼 工大牛奶糖 的帖子
我以前间学校仲差啦:cry:
占士大帝
发表于 2009-2-12 13:25
回复 20楼 伤枫悲秋 的帖子
糖糖成绩还是不错的,除了数学.....
朗笑天下~
发表于 2009-2-12 13:25
以前我读间学校几乎全区最差~~~以前自己考中考,中途超级肚痛兼想上厕所,搞到考试都冇晒心机。结果出左成绩,差2分上区重点。:cry:
伤枫悲秋
发表于 2009-2-12 13:25
回复 26楼 工大牛奶糖 的帖子
广雅都5错,不过近年差左
距5系歧视
系距5G有呢间学校
因为我都系到高三个老师参观过先知道
Tai
发表于 2009-2-12 13:26
回复 27楼 工大牛奶糖 的帖子
高中噶时候,嘻嘻,嘻嘻,嘻嘻嘻...唔系D就E,最唔掂就系生物...
简直噩梦,有次仲考出30+惊恐成绩,几个老师一齐稳我谈心,都算经典...
朗笑天下~
发表于 2009-2-12 13:27
回复 31楼 伤枫悲秋 的帖子
我读高中果阵都知道仲元啦
占士大帝
发表于 2009-2-12 13:28
回复 26楼 工大牛奶糖 的帖子
可能距确实悟知咧
伤枫悲秋
发表于 2009-2-12 13:28
回复 33楼 朗笑天下~ 的帖子
我知道全花都最好噶系秀全,不过都系高三先G
EMMANUEL
发表于 2009-2-12 13:29
以前的她好似系仲元嘎
朗笑天下~
发表于 2009-2-12 13:30
回复 35楼 伤枫悲秋 的帖子
秀全在广州B级学校来讲宜家麻麻地~~~我记得05年果届高考上重点线系百分之40几
伤枫悲秋
发表于 2009-2-12 13:32
回复 37楼 朗笑天下~ 的帖子
但系传说中系全花都最好
工大牛奶糖
发表于 2009-2-12 13:32
回复 29楼 占士大帝 的帖子
师兄,你错啦,我高考最差唔系数学,系语文,得500多D
朗笑天下~
发表于 2009-2-12 13:33
回复 38楼 伤枫悲秋 的帖子
五系传说,系事实