工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 12:50

仲元人进

各位仲元既师兄师姐师弟师妹,知唔知有无仲元系广工既群啊?
我想入,突然间好怀念仲元
挂住以前湖里面既小鸭鸭

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 12:51

果然厉害,仲元
仲记得高三果时,老师去参观完仲元
翻离闹我地,你体下你地系米读书噶

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-2-12 12:51

好陌生既 仲元

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 12:54

原帖由 伤枫悲秋 于 2009-2-12 12:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
果然厉害,仲元
仲记得高三果时,老师去参观完仲元
翻离闹我地,你体下你地系米读书噶
可能我系仲元当时无乜感觉,不过后来知道其他学校既情况后
发现仲元真系间好学校,老师唔会管得太死学生
不过大家系足够自由既情况下都会好努力学习

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 12:55

回复 跷跷板 工大牛奶糖 的帖子

你地果D太自觉啦
难为我地老师管都管5掂
仲元虽然叫B类,但系通常统考都分左去A果面

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 12:57

回复 5楼 伤枫悲秋 的帖子

仲元系A类啊~~~
最近三年貌似高考广州第一,平均分

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 12:59

回复 6楼 工大牛奶糖 的帖子

哦,我思想还留在当年
正常噶
套用老师果句,广州D学生都5系读书噶

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:03

回复 7楼 伤枫悲秋 的帖子

系啊,好似我哩D就真系唔系读书既

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:06

回复 6楼 工大牛奶糖 的帖子

仲元高考平均分最高???确实我悟系太相信.执信省实去左边.....

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:07

回复 9楼 占士大帝 的帖子

去探MISS,距讲噶
之后我有个同学,距爹爹系主任,又系甘讲

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:08

回复 9楼 占士大帝 的帖子

我地果年都超左啦……全市最高系仲元啊……
不过又系一间5系正常人读得掂噶学校
据闻D人同华附甘读噶……命都无

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:11

睇来广州果六间恶野中学开始衰落了,比番禺超过了

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:12

回复 12楼 占士大帝 的帖子

五间,华附基本上保送噶,边使高考

占士大帝 发表于 2009-2-12 13:15

回复 13楼 伤枫悲秋 的帖子

我地以前期末六校联考,眼尾都悟稍下其他学校

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:16

回复 11楼 伤枫悲秋 的帖子

甘我唔觉得仲元D人系甘变态喔~~
可能自己身在其中无乜感觉
但系我地班果D考探花榜眼既
貌似平时都唔会好努力读书

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:16

回复 14楼 占士大帝 的帖子

我知啊我知啊

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:17

回复 14楼 占士大帝 的帖子

我记得我地以前都有四校定唔知系六校联考喔~~
不过好似顺德一中,秀全中学,同唔知咩中学

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:18

回复 15楼 工大牛奶糖 的帖子

通常叻果D系5使好勤力噶
但系一个班里面呢D绝对系少数
所以勤力噶多
加上我地老师去体噶系文科班
绝对恐怖好多

工大牛奶糖 发表于 2009-2-12 13:18

我地仲元好惨,成日都比广州六校既人睇唔起
不过我地有实力

伤枫悲秋 发表于 2009-2-12 13:19

回复 17楼 工大牛奶糖 的帖子

距讲噶系二中、华附、执信、省实、六中、广雅
页: [1] 2 3 4 5 6
查看完整版本: 仲元人进