得去洗澡了
晚修后回来先
难兄难妹啊·····
呜呜~~~我敷紧面膜~~
又见LS纯表。。。
21# 顶你个痘痘啊
等到你回来
22# 纳菲尔塔利
患难姐妹~~~无兄
我百九几年无敷了
最近好干···五敷五得~~
面膜系人地送噶···敷得五好晒····
春天到了
26# 纳菲尔塔利
命好啊~~~
同人5同命~~~
我连洗面奶都懒得用~~~虽然我又好多好多支~~~
27# 三文治
夏天都就来到喇
后知后觉~~~
好耐无加过分喇啵你
26# 纳菲尔塔利
命好啊~~~
同人5同命~~~
我连洗面奶都懒得用~~~虽然我又好多好多支~~~
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 19:48 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
衣家每日都要用洗面奶清洁噶啦···
用紧法国依云~~几好····
迟D买翻支THE face shop~翻黎用···
28# 小YT@小YT
送支来使下,未用过添
28# 小YT@小YT
送支来使下,未用过添
三文治 发表于 2009-3-17 19:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
三文治···加分分··
衣家每日都要用洗面奶清洁噶啦···
用紧法国依云~~几好····
迟D买翻支THE face shop~翻黎用···
纳菲尔塔利 发表于 2009-3-17 19:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我心情好记得先洗~~~
用d一般既,旁氏雅芳玉兰油雪美人都有~~~
我用润肤露多,小护士的忠实fans,初中就开始用
31# 三文治
有支旁氏同埋雅芳未开封~~~要5要
我d洗面奶全部系人地买比我噶~~~
34# 小YT@小YT
紧系要啦,送噶点会唔要、
我心情好记得先洗~~~
用d一般既,旁氏雅芳玉兰油雪美人都有~~~
我用润肤露多,小护士的忠实fans,初中就开始用
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 19:58 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
雪完美貌似有有害物质····
雅芳要贵噶产品先有用···
玉兰油只系用过洗面奶···还可以···
润肤露···衣家用紧法国里美···
准备换Za~~
34# 小YT@小YT
紧系要啦,送噶点会唔要、
三文治 发表于 2009-3-17 20:01 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
男生用曼秀雷敦喇
TQ 我又啦
貌似MM们倾紧护肤
套套早晨