TQ 我又啦
貌似MM们倾紧护肤
阿me 发表于 2009-3-17 20:04 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
me~~
41# 纳菲尔塔利 我发唔到表情=~=
雪完美貌似有有害物质····
雅芳要贵噶产品先有用···
玉兰油只系用过洗面奶···还可以···
润肤露···衣家用紧法国里美···
准备换Za~~
纳菲尔塔利 发表于 2009-3-17 20:02 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无乜研究~~~因为都系人地买比我既~~~
宜家有一套旁氏,未开封,咩都有~~~
系雪美人。ms雪完美有只咩芦荟咩~~~不过我无用过~~~
睇来得闲要保养下先得,皮肤差左好多
41# 纳菲尔塔利 我发唔到表情=~=
阿me 发表于 2009-3-17 20:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
点解会甘?你清下缓存试下···
我要推荐 露得清的洗面奶好好用
用了第一支 再也不想换了
无乜研究~~~因为都系人地买比我既~~~
宜家有一套旁氏,未开封,咩都有~~~
系雪美人。ms雪完美有只咩芦荟咩~~~不过我无用过~~~
睇来得闲要保养下先得,皮肤差左好多 ...
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
得闲要保养···做完面膜···皮肤好滑···
TT,调情么?
大树天下 发表于 2009-3-17 20:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好似好耐无见过大树了····
44# 小YT@小YT 5G边个同我讲旁氏同玉兰油5适合我地呢个年纪用
想加分,突然发现无分添
三日后再见,各位~
我要推荐 露得清的洗面奶好好用
用了第一支 再也不想换了
阿me 发表于 2009-3-17 20:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我就系露得清未用过?你用24蚊定48蚊果只?
46# 阿me 我个F都好中意用露得清同买肌研
原来系MM护肤帖,点错了。
猪欣无电了·····
48# 纳菲尔塔利
你系??
哈哈,今日突然好得闲,就出黎浦下
大树天下 发表于 2009-3-17 20:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我系D梦···
40# 伤枫悲秋
早晨早晨~~
TQ有益身心健康
54# 纳菲尔塔利 甘麻烦充电啊
43# 大树天下
我惊有人5啃过你
我要推荐 露得清的洗面奶 好好用
用了第一支 再也不想换了
阿me 发表于 2009-3-17 20:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
听讲露得清真系几好使啵
下次试下先得