洗面奶唔好用!
眼霜还不错,
阿me 发表于 2009-3-17 20:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
从来没用过眼霜呢···
70# 阿me
甘我买来试下···
多啦D梦 发表于 2009-3-17 20:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我试过一支活力眼霜不错,宜家用紧的保湿眼霜也不错, 皮肤唔会感快有抗体
5识化妆2
我一d都5识
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有问题就问我咯···哈哈····
好想学化妆~~我连眼线笔都无支
82# 阿me
咩牌子噶····
好想学化妆~~我连眼线笔都无支
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
下次送支卑你····
5识化妆2
伤枫悲秋 发表于 2009-3-17 20:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我教你····
87# 多啦D梦
要教埋我点画
我教你····
多啦D梦 发表于 2009-3-17 20:37 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你确定你会化妆?
小二~~~你识化?
87# 多啦D梦
要教埋我点画
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
好啊···
你确定你会化妆?
顶你个大二 发表于 2009-3-17 20:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不如拿你来test····
老了
笑纹好深
小二~~~你识化?
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
最好别信肥D那张嘴
82# 阿me
咩牌子噶····
多啦D梦 发表于 2009-3-17 20:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 就是我讲的泊美咯,哈哈
88# 多啦D梦 好,不过要比D时间我存钱买化妆品
果日兜口兜面比表哥话我,好心你学下打扮啦,你最近无训觉啊,搞到自己甘残
虽然我都知道自己好残,都米甘直接啊嘛
不如拿你来test····
多啦D梦 发表于 2009-3-17 20:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不做实验品
老了
笑纹好深
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
米乱up啦你··
下次送支卑你····
多啦D梦 发表于 2009-3-17 20:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif D梦,介绍一支容易画又唔容易甩色既眼线笔比我啦!!!