88# 多啦D梦好,不过要比D时间我存钱买化妆品
果日兜口兜面比表哥话我,好心你学下打扮啦,你最近无训觉啊,搞到自己甘残
虽然我都知道自己好残,都米甘直接啊嘛 ...
伤枫悲秋 发表于 2009-3-17 20:44 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 你系女既么???
失敬失敬!
5知系我rp问题定系点。好多回复睇5到
5知系我rp问题定系点。好多回复睇5到
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:46 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 需要刷新系后院问题 我都系
D梦,介绍一支容易画又唔容易甩色既眼线笔比我啦!!!
阿me 发表于 2009-3-17 20:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
莉莱雅还可以啊或者VOV咯~~最重要是你画好之后铺些散粉,不容易晕染····
88# 多啦D梦好,不过要比D时间我存钱买化妆品
果日兜口兜面比表哥话我,好心你学下打扮啦,你最近无训觉啊,搞到自己甘残
虽然我都知道自己好残,都米甘直接啊嘛 ...
伤枫悲秋 发表于 2009-3-17 20:44 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘阴功···下次我帮你化啦···
rp 5好~~~
莉莱雅还可以啊或者VOV咯~~最重要是你画好之后铺些散粉,不容易晕染····
多啦D梦 发表于 2009-3-17 20:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif铺些散粉?系眼线下面? 好似好容易入眼喔。。。55555.。。我惊啊!
铺些散粉?系眼线下面? 好似好容易入眼喔。。。55555.。。我惊啊!
阿me 发表于 2009-3-17 20:49 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你用画眼影噶刷子···沾少少散粉就好···五会入眼···
下次帮你画···教你··
你用画眼影噶刷子···沾少少散粉就好···五会入眼···
下次帮你画···教你··
多啦D梦 发表于 2009-3-17 20:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif好啊!感高深,要你教先得!
你系女既么???
失敬失敬!
阿me 发表于 2009-3-17 20:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif啊啊啊啊啊,你做咩爆我噶秘密出离,好多人都以为我系女噶,你快D赔偿我噶精神损失
啊啊啊啊啊,你做咩爆我噶秘密出离,好多人都以为我系女噶,你快D赔偿我噶精神损失
伤枫悲秋 发表于 2009-3-17 20:53 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 感。。。。。。 到底系男系女遮?
化妆真系好要技巧~~~如果化得5好仲肉酸,所以5敢试
感。。。。。。 到底系男系女遮?
阿me 发表于 2009-3-17 20:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif终于知道牛佬怎么骗到牛me?
早就 110# 伤枫悲秋
我承认我笑了···
出去试妆~~~
化得似个鬼甘~~~
好妖~~~
我觉得我5化仲好d
化妆真系好要技巧~~~如果化得5好仲肉酸,所以5敢试
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:54 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
化妆打底好重要····
111# 阿me 明显系男啦,得你一个知,细声D
111# 阿me明显系男啦,得你一个知,细声D
伤枫悲秋 发表于 2009-3-17 20:57 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我不小心知道左···
卑掩口费···多谢···
出去试妆~~~
化得似个鬼甘~~~
好妖~~~
我觉得我5化仲好d
小YT@小YT 发表于 2009-3-17 20:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
浓妆好雷人的····
118# 多啦D梦 快D加我分氹翻我,米灭你口