44# 小YT@小YT 5G边个同我讲旁氏同玉兰油5适合我地呢个年纪用
伤枫悲秋 发表于 2009-3-17 20:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
5G喔~~~无研究~~~好少用~~~
我有d怀疑大树系米比人盗号
50# lyling
点解要三日后
64# 大树天下
你5好挑拨离间~~~某人5肯过你
66# 大树天下
我d号无人盗得到~~~几重密码
我就系露得清未用过?你用24蚊定48蚊果只?
纳菲尔塔利 发表于 2009-3-17 20:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif 24系国产既48系韩国既紧系48好啦,哈哈 仲有只美国产既百来蚊
69# 大树天下
超级被盗人我就信
其他护肤品,宜家用紧一套泊美 不过不失啦~
ls果位mm对护肤品好有研究喔~~~
你地平时出去有无化下妆咖
74# 大树天下
同你家果位TQ喇
74# 小YT@小YT 最淡的淡妆咯~
其他护肤品,宜家用紧一套泊美 不过不失啦~
阿me 发表于 2009-3-17 20:23 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
泊美隶属资生堂··
用过哩个牌噶洗面奶同隔离霜
我觉得隔离霜不错···
泊美隶属资生堂··
用过哩个牌噶洗面奶同隔离霜
我觉得隔离霜不错···
多啦D梦 发表于 2009-3-17 20:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif洗面奶唔好用!
眼霜还不错,
70# 阿me
甘我买来试下···
74# 小YT@小YT 最淡的淡妆咯~
阿me 发表于 2009-3-17 20:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我一d都5识