小纸 发表于 2009-7-28 21:08

点解认为我喺男的?囧其实...

有时睇下复自己帖的人...
发现有一个共同点...
貌似好似好多人以为我喺男的...
点解...
其实...
我5喺喺呢度发问...
我当初喺龙洞饭堂(当年头发几短下...)
直接有打饭阿姨发问“靓仔,食咩?”
(无语)...
咁样落去喺咪要断背...囧

小烁 发表于 2009-7-28 21:09

拉拉

专职打灰机 发表于 2009-7-28 21:11

似男仔噶女仔好帅气的说

吖yan 发表于 2009-7-28 21:12

其实偶素男的哇,点解你哋都以为我喺女噶呢?

donger623 发表于 2009-7-28 21:14

哇,吖演个背影好性感~~得闲要发埋张性感的吖yan...的贴

342977044 发表于 2009-7-28 21:14

楼主帅气!

呆的别致 发表于 2009-7-28 21:14

来断背否?

syn269723542 发表于 2009-7-28 21:14

后院某人ID,毛所谓

小烁 发表于 2009-7-28 21:15

LS怎么突然冒出这句话呢?

syn269723542 发表于 2009-7-28 21:16

呃》。。我是否茶楼了?

小纸 发表于 2009-7-28 21:16

拉拉
小烁 发表于 2009-7-28 21:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

你睇LAST FRIENDS太多了。。。

小纸 发表于 2009-7-28 21:18

似男仔噶女仔好帅气的说
专职打灰机 发表于 2009-7-28 21:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我以前试过喺篮球场同班男的打左半日球,突然间先发觉我喺女的。。。

小纸 发表于 2009-7-28 21:18

其实偶素男的哇,点解你哋都以为我喺女噶呢?
吖yan 发表于 2009-7-28 21:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我仲以为你喺我一个同学阿YANG。。。

小烁 发表于 2009-7-28 21:19



你睇LAST FRIENDS太多了。。。
小纸 发表于 2009-7-28 21:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
没看过,难道是讲这些的?

小烁 发表于 2009-7-28 21:19



我以前试过喺篮球场同班男的打左半日球,突然间先发觉我喺女的。。。
小纸 发表于 2009-7-28 21:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
其实我想知道他们是怎么发现的?

大飞猪 发表于 2009-7-28 21:20

LZ好靓仔啊

小纸 发表于 2009-7-28 21:20

楼主帅气!
342977044 发表于 2009-7-28 21:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我应该为呢句话开心吗。。。

syn269723542 发表于 2009-7-28 21:21


其实我想知道他们是怎么发现的?
小烁 发表于 2009-7-28 21:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我也想知道

小纸 发表于 2009-7-28 21:21

来断背否?
呆的别致 发表于 2009-7-28 21:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

换套超短裙之后可以直接来我屋企。。。
介绍我哥卑你识。。。

Tre 发表于 2009-7-28 21:26

春哥
页: [1] 2 3 4 5 6
查看完整版本: 点解认为我喺男的?囧其实...