77# 小纸你有无试过先?教坏啊呆!
司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
教坏我负责...
警察局有我朋友。。。无事0既。。。
QQ的MM都当我水泡,吵到我烦,基本不上
看来啊呆好有魅力!!
看来啊呆好有魅力!!
司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
佢已经喺我阿哥0既人了。。。
你哥是谁,断背的?
你哥是谁,断背的?
司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我阿哥咪我阿妈个仔罗。。。
断背有咩5好姐???
我同你哥无熟,同你断仲差唔多
我同你哥无熟,同你断仲差唔多
呆的别致 发表于 2009-7-29 17:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁你先去变女人翻来。。。 同则断。。。
做人水泡跟魅力无关,距地也就看相,都不见真人
那叫你妈个仔断背去吧!
那叫你妈个仔断背去吧!
司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
佢同堂弟们断紧。。。
GOOD
GOOD
司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你要加入?
佢同堂弟们断紧。。。小纸 发表于 2009-7-29 17:44没眼睇
没眼睇
呆的别致 发表于 2009-7-29 17:48 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁去睇【霜花店】啦、、、
93# 小纸 ONLY WITH YOU?
霜花店?什么来的?
霜花店,电脑里有哦,有兴趣不?
女睇男&男睇女一样。。。上半身比较有睇头。。。
小纸 发表于 2009-7-29 16:16 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
女生是,男生下半身比较有看头点。
其实我想知道他们是怎么发现的?
小烁 发表于 2009-7-28 21:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
嘻嘻,我也想知道