小烁 发表于 2009-7-29 13:15



赞引诱我除埋佢地条裤!!!
点会引诱到自除咧。。。
小纸 发表于 2009-7-29 13:04 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
,猛男女!!!真的很强啊。下次就除了他们的裤子吧。

呆的别致 发表于 2009-7-29 13:32

教我着衫。。。小纸 发表于 2009-7-29 13:01哦,难道你仲要我帮你着埋

呆的别致 发表于 2009-7-29 13:35

你同我过来。。。小纸 发表于 2009-7-29 13:01你抓住把力会吓亲我噶

呆的别致 发表于 2009-7-29 13:37

睇到阿爪噶签名图搞得人地想玩敢达了

小纸 发表于 2009-7-29 16:15

唔该,生活照呢
冯家老二 发表于 2009-7-29 13:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

宜家喺屋企。。。喺晒学校电脑度。。。
我再稳下。。。

小纸 发表于 2009-7-29 16:16


,猛男女!!!真的很强啊。下次就除了他们的裤子吧。
小烁 发表于 2009-7-29 13:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

女睇男&男睇女一样。。。上半身比较有睇头。。。

小纸 发表于 2009-7-29 16:17

哦,难道你仲要我帮你着埋
呆的别致 发表于 2009-7-29 13:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

5了5了...5劳驾...

小纸 发表于 2009-7-29 16:18

本帖最后由 小纸 于 2009-7-29 16:19 编辑

你抓住把力会吓亲我噶
呆的别致 发表于 2009-7-29 13:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我咩都无抓个阵先喺最恐怖的。。。=v=+

你,喺打五笔的。。。

呆的别致 发表于 2009-7-29 16:29

错,我手机党,打笔画的

小纸 发表于 2009-7-29 16:56

错,我手机党,打笔画的
呆的别致 发表于 2009-7-29 16:29 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

用手机来灌水...有恒心...

司机弟弟 发表于 2009-7-29 16:57

那是因为无聊!这个月300M差不多都用在后院上!

廣師宅女 发表于 2009-7-29 17:01

小纸 发表于 2009-7-29 17:01

那是因为无聊!这个月300M差不多都用在后院上!
司机弟弟 发表于 2009-7-29 16:57 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

喺咪同LSSS同一个人来嘎。。。-[]-|||

呆的别致 发表于 2009-7-29 17:02

司机,找些手机可以干的有聊事来做下,
成日睇小说好不爽

小纸 发表于 2009-7-29 17:03

司机,找些手机可以干的有聊事来做下,
成日睇小说好不爽
呆的别致 发表于 2009-7-29 17:02 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

用手机打劫银行。。。

呆的别致 发表于 2009-7-29 17:13

不会,你教偶

小纸 发表于 2009-7-29 17:15

不会,你教偶
呆的别致 发表于 2009-7-29 17:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

打110。。。话place 1 place 2...place x-1有人打劫...
跟住你去打劫净地个个place x...一定无人锁你...

司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:17

74# 呆的别致 上Q识MM!MS手机无咩用途!我都是看NBA新闻而已!

司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:18

77# 小纸 你有无试过先?教坏啊呆!

小纸 发表于 2009-7-29 17:20

74# 呆的别致上Q识MM!MS手机无咩用途!我都是看NBA新闻而已!
司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

不如罗呢点时间去考MBA。。。
页: 1 2 3 [4] 5 6
查看完整版本: 点解认为我喺男的?囧其实...