紫微星 发表于 2009-7-29 12:20

ID出卖了你

EMMANUEL 发表于 2009-7-29 12:23

信纸哥,得永生

小纸 发表于 2009-7-29 12:37

纸哥
顶你条肥肠 发表于 2009-7-28 22:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

宜家个个都咁叫我了。。。-_-+

小纸 发表于 2009-7-29 12:39



额,哩个好似无关丫,我自己本身都唔中意除衫,系宿舍就我最少除衫。其他人热到咩都剥光都系甘
q465122281 发表于 2009-7-29 12:14 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

基本上打篮球的男生身材都好好。。。
基本上打到咁上下佢地就“轰”一声集体除衫。。。

小纸 发表于 2009-7-29 12:39

lz可否上翻D生活高清照呢~~
冯家老二 发表于 2009-7-29 12:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

等我稳稳。。。好快。。。

小纸 发表于 2009-7-29 12:40


其实我不得不说那些人是不是故意引诱你除的。呵呵
小烁 发表于 2009-7-29 12:17 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

引诱得到的咩

昨天今天明天 发表于 2009-7-29 12:48

呆的别致 发表于 2009-7-29 12:49

不是有运动背心吗?你内着一件哦

小纸 发表于 2009-7-29 12:51

ID出卖了你
紫微星 发表于 2009-7-29 12:20 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

点出卖法?

呆的别致 发表于 2009-7-29 12:51

升cup之路长漫漫

彬彬 发表于 2009-7-29 12:54

俺是打酱油的啊,点解你哋都認為我喺黎灌水噶!!!

小纸 发表于 2009-7-29 12:59

信纸哥,得永生
EMMANUEL 发表于 2009-7-29 12:23 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

邪教5做。。。

小烁 发表于 2009-7-29 13:00



引诱得到的咩
小纸 发表于 2009-7-29 12:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
难说啊!!

小纸 发表于 2009-7-29 13:01

不是有运动背心吗?你内着一件哦
呆的别致 发表于 2009-7-29 12:49 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

教我着衫。。。

q465122281 发表于 2009-7-29 13:01

来自:GWJ   是不是告诉了广外的?

小纸 发表于 2009-7-29 13:01

升cup之路长漫漫
呆的别致 发表于 2009-7-29 12:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

你同我过来。。。

阿爪 发表于 2009-7-29 13:02

hi~靓仔,食乜吖?

小纸 发表于 2009-7-29 13:04


难说啊!!
小烁 发表于 2009-7-29 13:00 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

赞引诱我除埋佢地条裤!!!
点会引诱到自除咧。。。

小纸 发表于 2009-7-29 13:06

来自:GWJ   是不是告诉了广外的?
q465122281 发表于 2009-7-29 13:01 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

宜家5喺啦。。。

冯家老二 发表于 2009-7-29 13:15

唔该,生活照呢
页: 1 2 [3] 4 5 6
查看完整版本: 点解认为我喺男的?囧其实...