呆的别致 发表于 2009-7-29 19:06

别转移话题

pzurite 发表于 2009-7-29 19:11

霜花店...就是看帅哥的一部片

廣師宅女 发表于 2009-7-30 05:54

小纸 发表于 2009-7-30 11:04

93# 小纸ONLY WITH YOU?
司机弟弟 发表于 2009-7-29 17:52 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

断手断脚就有你份。。。

小纸 发表于 2009-7-30 11:05

霜花店?什么来的?
呆的别致 发表于 2009-7-29 18:00 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

教你认识爱情的片。。。囧

冯家老二 发表于 2009-7-30 11:07

唔该~~你稳生活照PP稳左好多日啊。

小纸 发表于 2009-7-30 11:08

霜花店,电脑里有哦,有兴趣不?
小烁 发表于 2009-7-29 18:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

几感人下嘎。。。
好纠葛。。。

小纸 发表于 2009-7-30 11:08


女生是,男生下半身比较有看头点。
小烁 发表于 2009-7-29 18:27 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

有咩可能。。。

小纸 发表于 2009-7-30 11:09

霜花店...就是看帅哥的一部片
pzurite 发表于 2009-7-29 19:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

韩国人有几多靓仔。。。
我平时净喺睇日剧0既姐。。。

小纸 发表于 2009-7-30 11:11

唔该~~你稳生活照PP稳左好多日啊。
冯家老二 发表于 2009-7-30 11:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我都话我宜家喺屋企。。。点相喺学校电脑度。。。
比左你,你翻屋企会5会带埋晒自己点相翻去嘎。。。5会啊嘛。。。
我都喺周围问朋友有无咋。。。

冯家老二 发表于 2009-7-30 11:13

噢噢~~甘,我滚了,只有PP才能打动我的心。
蕾丝边&BL素我最不喜欢的话题,不妨碍你们继续了

小纸 发表于 2009-7-30 11:19

噢噢~~甘,我滚了,只有PP才能打动我的心。
蕾丝边&BL素我最不喜欢的话题,不妨碍你们继续了
冯家老二 发表于 2009-7-30 11:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

喺论坛度都咁归真。。。
页: 1 2 3 4 5 [6]
查看完整版本: 点解认为我喺男的?囧其实...