权衡再三~~~灰常016
5去了~~~
女仔太少~~~
5想等甘耐先有得唱~~~又要坐车~~
权衡再三,都系5去了~~~我5系浦精
灰常016
[ 本帖最后由 yytt 于 2008-12-20 22:02 编辑 ] :shy: 浦 精
回复 楼主 yytt 的帖子
来我宿舍浦通宵啦:lol: 有无联络电话啊 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-12-20 20:48 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif来我宿舍浦通宵啦:lol:
好多人啵 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 20:48 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
果然系夜浦人~ 佩服佩服~
我系陪人去发泄噶 天桥底
哇~~那个的爽哇~
可以睇车水马龙。。。可以睇人来人往。。。
如果唔够尽兴可以买多几支p下。。。 MS東山口果邊有~~不過,無聯繫方式,sorry,幫你5到
回复 6楼 yytt 的帖子
多多人都得啊~~~我又去跟埋一齐玩~~~:lol: 原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 20:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif天桥底
哇~~那个的爽哇~
可以睇车水马龙。。。可以睇人来人往。。。
如果唔够尽兴可以买多几支p下。。。
我5mind。人地mind啊 YT几时变左3P。。。 原帖由 Jokee 于 2008-12-20 20:51 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
MS東山口果邊有~~不過,無聯繫方式,sorry,幫你5到
哦,叫咩名啊
回复 11楼 yytt 的帖子
你唔卖。。人地点买~ 原帖由 朗笑天下~ 于 2008-12-20 20:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif多多人都得啊~~~我又去跟埋一齐玩~~~:lol:
宜家都无得订 原帖由 hzlzone 于 2008-12-20 20:52 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
YT几时变左3P。。。
我净系知道p歌 原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 20:54 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你唔卖。。人地点买~
mind~~~ 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 20:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
物以类聚,人以类分哇
我系好人,谢谢 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 20:55 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
物以类聚,人以类分哇
物以类聚,人以群分哇