yytt 发表于 2008-12-20 22:18

原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:16 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不会买女仔的礼物。。。

只给她红包
比红包我都得既

大飞猪 发表于 2008-12-20 22:19

回复 121楼 yytt 的帖子

给你红包,你哥不杀了我才怪


我妹说给我介绍她们班的胖妞给偶。。~~偶才用红包换的

[ 本帖最后由 大飞猪 于 2008-12-20 22:20 编辑 ]

yytt 发表于 2008-12-20 22:20

原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我妹说给我介绍她们班的胖妞给偶。。~~偶才用红包换的
你想识我地班胖妞么

不再熬夜 发表于 2008-12-20 22:23

唔喺浦精,喺水母

大飞猪 发表于 2008-12-20 22:24

回复 123楼 yytt 的帖子

已经认识了啊。
你们班不就是你最肥么~~

yytt 发表于 2008-12-20 22:24

原帖由 不再熬夜 于 2008-12-20 22:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔喺浦精,喺水母

大飞猪 发表于 2008-12-20 22:24

其他人呢~~

yytt 发表于 2008-12-20 22:25

原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
已经认识了啊。
你们班不就是你最肥么~~
你系边个~~~隔离班噶?
我承认我肥

不再熬夜 发表于 2008-12-20 22:25

叫小yt入嚟咯

不再熬夜 发表于 2008-12-20 22:25

ms熬夜仔仲有唔少分

大树天下 发表于 2008-12-20 22:25

大飞猪 发表于 2008-12-20 22:25

回复 128楼 yytt 的帖子

猜对了~~偶就是隔壁班~~的小胖子:call:

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 22:26

小yt来了

Royce 发表于 2008-12-20 22:26

原帖由 大树天下 于 2008-12-20 22:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

TT已经比我预订左咯

有neimu

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 22:26

原帖由 大树天下 于 2008-12-20 22:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

TT已经比我预订左咯
大树我真系好肥咩

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 22:27

原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
猜对了~~偶就是隔壁班~~的小胖子:call:
乜有肥噶男仔咩

大树天下 发表于 2008-12-20 22:27

小YT@小YT 发表于 2008-12-20 22:27

原帖由 Royce 于 2008-12-20 22:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


有neimu
royce~~~飞猪话我好肥
系米真噶
我要减肥

不再熬夜 发表于 2008-12-20 22:28

8点喺宿舍打鞭炉打到家下,中途去南亭埋咗支百事可乐(来回10分钟,住7楼,好神)!!!!

不再熬夜 发表于 2008-12-20 22:29

小yt快脸肥冇噶
页: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
查看完整版本: 权衡再三~~~灰常016