不会买女仔的礼物。。。
只给她红包
比红包我都得既
回复 121楼 yytt 的帖子
给你红包,你哥不杀了我才怪我妹说给我介绍她们班的胖妞给偶。。~~偶才用红包换的
[ 本帖最后由 大飞猪 于 2008-12-20 22:20 编辑 ] 原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:19 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我妹说给我介绍她们班的胖妞给偶。。~~偶才用红包换的
你想识我地班胖妞么 唔喺浦精,喺水母
回复 123楼 yytt 的帖子
已经认识了啊。你们班不就是你最肥么~~ 原帖由 不再熬夜 于 2008-12-20 22:23 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔喺浦精,喺水母
其他人呢~~ 原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
已经认识了啊。
你们班不就是你最肥么~~
你系边个~~~隔离班噶?
我承认我肥 叫小yt入嚟咯 ms熬夜仔仲有唔少分
回复 128楼 yytt 的帖子
猜对了~~偶就是隔壁班~~的小胖子:call: 小yt来了 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 22:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gifTT已经比我预订左咯
有neimu 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 22:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
TT已经比我预订左咯
大树我真系好肥咩 原帖由 大飞猪 于 2008-12-20 22:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
猜对了~~偶就是隔壁班~~的小胖子:call:
乜有肥噶男仔咩 原帖由 Royce 于 2008-12-20 22:26 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有neimu
royce~~~飞猪话我好肥
系米真噶
我要减肥 8点喺宿舍打鞭炉打到家下,中途去南亭埋咗支百事可乐(来回10分钟,住7楼,好神)!!!! 小yt快脸肥冇噶