入地狱其实几好
冇听过一句话么。。哇~呢个女仔鬼咁靓
你有性福啦
落到去
到处都系鬼咁靓的女仔
你地两个火热TQ 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 21:22 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
5使稳啦,稳我带路就得啦~
大树5系搬离龙洞喇咩 原帖由 低调一宅男 于 2008-12-20 21:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
TT千其要忍住,5好暴食,留翻个肚过年
已经暴食几年了 原帖由 寻找位置既纸鸢 于 2008-12-20 21:24 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系铺精
浦鬼 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 21:25 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你运气好嗟,晕倒一部臭噶公车~~不然就搭535到黄花岗落车,过马路对面直落,就可以睇到钱柜了~
宜家都未G仲有无房
回复 64楼 小YT@小YT 的帖子
嚟,偶入地狱前,先同你火热TQ 原帖由 低调一宅男 于 2008-12-20 21:27 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif嚟,偶入地狱前,先同你火热TQ
某bc会吃醋噶
回复 64楼 小YT@小YT 的帖子
可以的话我同你TQ~~如果后院唔够可以加我QQ
110999911 原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 21:28 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
可以的话我同你TQ~~
如果后院唔够可以加我QQ
110999911
摆明厄人噶q
我无话我想tq
我想睇你地tq
回复 73楼 小YT@小YT 的帖子
你话二人啦摆明我讲野冇句真
所以你睇到嘅所谓TQ都系假象的 哇,今日水区真热闹,偶素低调,都系去打机算啰 原帖由 冇当我lulu 于 2008-12-20 21:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你话二人啦
摆明我讲野冇句真
所以你睇到嘅所谓TQ都系假象的
我够G系假象罗,如果真系tq我先5敢打扰啊 原帖由 大树天下 于 2008-12-20 21:30 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
上网查个电话,打过去问下就知道啦
交比第二个去做了
无就算了,系宿舍p 原帖由 低调一宅男 于 2008-12-20 21:32 发表 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
哇,今日水区真热闹,偶素低调,都系去打机算啰
我静观其变~~~
加分先且